اپل

استفاده از ماسک در فروشگاه‌های اپل الزامی شد

با اوج‌گیری دوباره ویروس کرونا در امریکا، اپل استفاده از ماسک را برای مشتریان تمامی‌ فروشگاه‌های خود در این کشور الزامی‌ کرد. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که اپل  چندی پیش و در پی کاهش میزان مبتلایان و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا، الزام استفاده از ماسک برای حضور در بیش از ۱۰۰ فروشگاه‌ خود را برداشت. حال با افزایش آمارهای ابتلا به این ویروس، اپل با صدور بیانیه‌ای از مشتریان خود خواست تا در زمان بازدید همانند فروشندگان این شرکت، از ماسک استفاده کنند.

اپل اعلام کرد که این تصمیم در پی بررسی روند فعلی شیوع ویروس کرونا در آمریکا اتخاذ شده است. اخیرا سویه امیکرون ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان به این سویه، نگرانی‌های زیادی را درباره آینده این همه‌گیری به وجود آورده است.

سازمان جهانی بهداشت نیز اخیرا اعلام کرد که سرعت سرایت این سویه جدید بیشتر از دیگر سویه‌های کروناست. تدروس ادانوم، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در این خصوص هشدار داد و گفت: اگرچه شدت بیماری در مبتلایان به سویه امیکرون کمتر است اما افزایش شمار مبتلایان می‌تواند بار دیگر سیستم‌های بهداشتی ناآماده را تحت تاثیر قرار دهد.

ماهیت غیرقابل‌پیشنی این همه‌گیری، اپل را مجبور کرده تا به طور مرتب، سیاست‌های مرتبط با فروشگاه‌های خود را تغییر دهد و با تغییر شرایط، تصمیمات جدید را اتخاذ کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا