گوناگون

شرکت طراحی سایت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

حتما شما به دنبال راهی برای پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت مطمئن و حرفه‌ای هستید که به این صفحه آمده اید. در ابتدا باید دانست که هدف شما برای طراحی سایت چیست؟ حتما تا کنون نام طراحی سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، خبری، آموزشی، پزشکی، دایرکتوری و غیره را شنیده‌اید. همین عناوین حاکی از تنوع طراحی سایت برای اهداف مختلفی است. انتخاب نوع سیستم مدیریت محتوا مانند طراحی سایت وردپرس، جوملا، دروپال و غیره نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شرکت طراحی سایت ایران سایت شرکتی معتبر و با سابقه در این زمینه که از بهترین و حرفه‌ای‌ترین نیروها برخوردار است طراحی سایت فروشگاهی شما را نیز به بهترین و با کیفیت‌ترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

یک شرکت طراحی سایت باید به صورت حرفه‌ای و تخصصی بر طراحی وب سایت و نرم افزار‌های تحت وب تسلط داشته باشد و هدف اصلی آن تحقق اهداف مشتریان و رضایت آن‌ها باشد. علاوه بر این بتواند به مشتریان مشاوره‌هایی سودمند داده تا مشتریان بتوانند انتخابی صحیح و کارآمد داشته باشند. اطلاع رسانی دقیق و سریع به مشتریان، نظر سنجی از آن ها، برندسازی، ایجاد سرویس‌هایی به صورت باشگاه مشتریان از دیگر ویژگی‌های یک شرکت طراحی سایت خوب و حرفه‌ای می‌تواند باشد. بنابراین، تعهد، تخصص و خدمات از مهمترین مسئولیت‌های شرکت‌های طراحی سایت به شمار می‌آید.

آیا طراحی سایت وردپرس کار ساده‌ای است؟

طراحی سایت وردپرس
طراحی سایت وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که بز مبنای زبان برنامه نویسی PHP بوده و توسط MySQL پشتیبانی می‌شود. ورد پرس یک سیستممدیریت محتوای محبوب و پرطرفدار است که کار با آن بسیار ساده بوده و همچنین از هزینه‌های بسیار کمی برخوردار است. این سی‌ام اس از زبان‌های مختلف و پلاگین‌های زیادی پشتیبانی می‌کند. از این رو طراحی سایت وردپرس توسط افراد با سطح معمولی از اطلاعات نیز امکان پذیر است. از سی‌ام اس ورد پرس برای طراحی وب سایت‌های شخصی، وب سایت‌های دانشگاهی، تجارت الکترونیک و غیره استفاده می‌شود. به طور کلی از مزایای طراحی سایت وردپرس کاهش هزینه ها، انعطاف پذیری، امنیت، به روز رسانی‌ها متدوام و رایگان، بهبود سئو، مدیریت آسان و ظاهر زیبای آن می‌توان اشاره کرد.

برای طراحی سایت وردپرس باید ابتدا دامنه و فضای هاست انتخاب و خریداری شود. برای خرید دامنه باید به پسوندهای net، org، co، com و. ir توجه شود ومتناسب با نوع سایت پسوند مناسبی انتخاب گردد. از سوی دیگر هنگام تهیه هاست باید به سرعت آپ تایم، پشتیبانی آن از  httpsو آخرین نسخه‌های PHP و MySQL توجه شود. سپس وردپرس بارگیری و نصب شود. پس از نصب وردپرس نوبت به نصب قالب وردپرس می‌رسد در این مرحله می‌توان از قالب‌های رایگان یا پولی وردپرس استفاده کرد. پس از خرید هاست و دامنه و نصب موفقیت آمیز وردپرس و قالب آن می‌توانیم محتوای دلخواه خود را در برگه ها، نوشته‌ها با توجه به استارتژی سایت اضافه کنیم. در صورتی که طراحی سایت وردپرس برای فروشگاهی آنلاین انجام شده باشد باید قالب فروشگاهی انتخاب شده و محصولات در این مرحله به سایت وارد شوند.

طراحی سایت فروشگاهی، هدیه‌ای برای مشتریان هر کسب و کار

سایت‌های فروشگاهی از پرمخاطب‌ترین سایت‌های فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند. وجود سایت‌های فروشگاهی در دنیای امروز سبب شده تا افراد پس از گذراندن یک روز کاری و پرمشغله، استرسی برای تهیه خوراک، پوشاک، تجهیزات خانه و… نداشته باشند و در وقتی آزاد حتی هنگام استراحت بدون اینکه مجبور به تحمل ترافیک و خالی کردن وقت خود برای خرید باشند، به سادگی و بدون اتلاف هزینه و زمان خرید خود را انجام دهند. از این رو اغلب مشتریان هر بیزینس تمایل دارند تا از محصولات و خدمات به صورت آنلاین مطلع شده و بتوانند از آن‌ها بهره مند شوند.

بنابراین طراحی سایت فروشگاهی علاوه بر اینکه سبب درآمدزایی بیشتری می‌شود، برای مخاطبان نیز بسیار خوشایند خواهد بود، از این رو باید به صورت حرفه‌ای و توسط شرکت‌های طراحی سایت معتبر انجام شود. برای طراحی سایت‌های فروشگاهی باید به مواردی از جمله کاربرپسند بودن، ریسپانسیو بودن برای انواع یوزر ها، استفاده از تصاویر و محتواهای ارزشمند و با کیفیت، برخورداری از بخش دیدگاه‌ها و نظرات مشتریان توجه داشت. خرید سریع و ساده، دارا بودن بخش نظر سنجی، پاسخ گویی آنلاین، توضیحات و تصاویر دقیق از محصول، بیان روش‌های ارسال و حمل و نقل، وجود بخش‌های تماس با ما و درباره ما، منوهای ساده و در دسترس، بخش جستجوی حرفه ای، امنیت در پرداخت و دارابودن نماد اعتبار الکترونیکی و… نیز از دیگر موارد مهم در طراحی سایت‌های فروشگاهی است که باید آن‌ها را رعایت کرد.

جمع بندی

طراحی سایت در ایران سایت
طراحی سایت در ایران سایت

در این مقاله شرحی بر پارامترهایی برای شناخت شرکت طراحی سایت آمده است. شرکت‌های معابر طراحی سایت باید بر جلب رضایت مشتریان تمرکز داشته باشند. از سوی دیگر باید اشاره کرد که طراحی سایت ورد پرس گاهی توسط افراد مبتدی با سطح پایینی از اطلاعات نیز امکان پذیر است. با این حال برای طراحی سایت فروشگاهی باید به شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای در این زمینه مانند ایران سایت iransite. com کار را سپرد. شرکت طراحی سایت ایران سایت در این زمینه انتخابی مطمئن و حرفه‌ای برای شما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا