سامسونگ

شلوار هزار دلاری سامسونگ با جیب مخصوص برای گلکسی زد فلیپ 3 معرفی شد

سامسونگ اخیرا با همکاری شرکت استرالیایی Dr Denim، از یک شلوار جین با جیبی مخصوص برای نگهداری گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کرد.

طبق گفته سامسونگ،  قیمت این شلوار برابر با ۱۴۹۹ دلار استرالیا (حدود ۱۰۵۲ دلار آمریکا) تعیین شده که البته خریداران در کنار این محصول، یک دستگاه گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ را نیز که این روزها با قیمت ۱۰۰۰ دلار عرضه می‌شود، دریافت خواهند کرد.

قرار است تنها ۴۵۰ نمونه از این شلوار خاص توسط این برند استرالیایی تولید شود. در خصوص ظاهر و طراحی این شلوار جین باید گفت که جیب‌های پشتی به طور کامل حذف شده و در عوض، یکی از جیب‌ها در قسمت جلویی با ابعادی مناسب برای جا دادن گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ تعبیه شده است.

همچنین در قسمت جلویی شلوار، دو الگوی بزرگ از حرف انگلیسی Z روی جیب‌ها ترسیم شده است. به گفته سامسونگ، خریداران این شلوار، گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۳ را با بسته‌بندی ویژه Dr Denim دریافت خواهند کرد.

هایلی والتون، مدیر بازاریابی برند بخش موبایل سامسونگ در این باره می‌گوید: اغلب گوشی‌های هوشمند به راحتی در جیب جا نمی‌گیرند و به همین جهت، از طراحان Dr Denim خواستیم تا تغییراتی را در طراحی جیب‌های مرسوم در شلوارهای جین اعمال کند تا گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۳ به راحتی در آن فیت شوند.

به گفته سامسونگ، خریداران نسخه ویژه این گوشی که تحت عنوان گلکسی زد فلیپ پاکت دنیم شناخته می‌شود، می‌توانند آن را در دو مدل مردانه و زنانه که با طراحی خاصی همراه شده، انتخاب کنند.

بر اساس آخرین اطلاعات، گوشی‌های تاشوی جدید گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان همراه شده و طبق گزارش‌های اخیر، میزان فروش این دو گوشی از زمان عرضه در ماه آگوست به۲ میلیون دستگاه رسیده که از لحاظ آمار و ارقام فروش، این دو گوشی را بالاتر از مدل‌های گلکسی اس۲۱ و گلکسی نوت ۲۰ قرار می‌دهد.

منبع
Techspot

نوشته های مشابه

‫1,205 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا