اپل

احتمال عرضه آیفون SE پلاس در سال ۲۰۲۲

چند وقتی است که شنیده‌هایی در خصوص عرضه آیفون SE ۳ در سال ۲۰۲۲ به گوش می‌رسد. محصولی که گفته می‌شود آخرین آیفون مجهز به نمایشگر LCD خواهد بود، چرا که تمامی مدل‌های جدید از نمایشگر OLED بهره می‌برند.

اما اخیرا اطلاعات تازه‌ای از این گوشی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد آیفون ارزان‌قیمت اپل با نام آیفون SE پلاس در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. طبق افشاگری یکی از تحلیلگران حوزه فناوری به نام Ross Young، اپل در سال آینده میلادی آیفون SE پلاس را وارد بازار می‌کند.

محصولی که برای آن، مشخصاتی همچون نمایشگر ۴.۷ اینچی همانند آیفون ۸ پیش‌بینی شده است. اما علی‌رغم برخورداری از پسوند پلاس، تغییری در اندازه نمایشگر این گوشی به نسبت نسل دوم آیفون SE نمی‌بینیم که این موضوع کمی‌عجیب به نظر می‌رسد.

این منبع خبری ادامه داد که مدل بزرگ‌تر آیفون SE که به نمایشگر ۶.۱ اینچی و دکمه تاچ آیدی هوم مجهز خواهد بود، با نام آیفون SE ۳ و در سال ۲۰۲۴ وارد بازار می‌شود.

انتظار می‌رود که آیفون SE پلاس به پردازنده A۱۵ Bionic مجهز و در سه ماهه سوم سوم سال آینده میلادی رونمایی شود. همچنین برای این محصول، نمایشگر LCD پیش‌بینی و عنوان شده که احتمالا اپل از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی در این گوشی استفاده نخواهد کرد.

پیشتر در خبرها آماده بود که آیفون SE ۳ از لحاظ طراحی به آیفون ۱۰آر شبیه خواهد بود. از آنجایی که طبق این گزارش، سال ۲۰۲۴ به عنوان زمان ورود آیفون SE ۳ در سال ۲۰۲۴ به بازار پیش‌بینی شده، احتمال تحقق این شایعه و مجهز بودن این گوشی به طراحی شبیه به آیفون ۱۰آر و استفاده از دکمه هوم تاچ آیدی بالاست.

از طرفی دیگر، این احتمال نیز وجود دارد که اپل بخواهد در آیفون‌های پرچمدار سال ۲۰۲۳ از دکمه‌های تاچ آیدی مجهز در دکمه پاور استفاده کند.

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا