گوناگونموبایل

معرفی سه هیتر فوق العاده شرکت کوییک برای تعمیرات موبایل

استفاده از ابزار و تجهیزات تعمیرات موبایل نه فقط برای بالا بردن کیفیت این خدمت بلکه برای انجام برخی از تعمیرات لازم برای موبایل ها ضروری است. اما شناخت بهترین تجهیزات و مدرن ترین آنها برای تعمیرکاران موبایل امری ضروری است. در بسیاری از مواقع اشتباه در خرید محصولات مربوط به این رده باعث می شود تا تعمیرکاران نتوانند کیفیت لازم را از آنها دریافت کرده و عملا استفاده از آنها نیز امکان پذیر نخواهد بود. یکی از پرکاربردترین ابزار آلات مورد استفاده برای تعمیرات گوشی انواع هیتر و هویه است که می تواند در بسیاری از مواقع شرایط ایده آلی را برای تعمیرکار رقم بزند. در این مقاله سعی داریم تا سه مدل جذاب هیتر شرکت کوییک یعنی هیتر کوییک TR1300A –هویه کوییک TS1200 – هیتر کوییک 706W Plus را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با این سه دستگاه باعث می شود تا در درجه اول با اهمیت استفاده از چنین محصولاتی آشنا شده و سپس بتوانید با استفاده از آنها سطح کیفیت خدمات خود را ارتقاء دهید. در غیر این صورت به زودی قافله رقابت را به رقبای تعمیرکار خود واگذار خواهید کرد و باید روز به روز منتظر از دست رفتن مشتریان خود باشید.

برند کوییک را بهتر بشناسید

برند کوییک ( Quick ) یک برند بسیار معتبر چینی در تولید تجهیزات تعمیرات موبایل می باشد. این برند از سال های بسیار دوری با استفاده از فناوری های به روز اقدام به تولید انواع تجهیزات برای تعمیر گوشی کرده است. البته این ابزارها استفاده های دیگری نیز دارند و می توان در خدمات دیگری نیز از آنها بهره برد. اما هدف اصلی از تولید آنها استفاده برای تعمیرات گوشی است. تولیدات کوییک از جمله سه دستگاه هیتر کوییک TR1300A –هویه کوییک TS1200 – هیتر کوییک 706W Plus همگی معروف به دستگاه هایی با دوام بالا و کیفیت عالی هستند که برای سال های زیادی می توانید از کیفیت آنها بهره مند شوید. با یک بار استفاده از محصولات این شرکت می توانید با مزیت های آنها آشنا شده و بتوانید قدرت این دستگاه ها را وارد خدمات خود نمایید.

اهمیت استفاده از تجهیزات مدرن برای تعمیرات موبایل

اما آیا استفاده از تجهیزات مدرن تعمیرات موبایل برای این خدمات لازم است یا خرید آنها هزینه اضافی است؟ از قدیم تعمیرکاران به دلیل ساده بودن روند تعمیرات گوشی تنها با استفاده از چند مدل پیچ گوشتی مخصوص و همچنین دستگاه های ساده اقدام به ارائه خدمات خود می کردند. اما در حال حاضر شرایط بسیار عوض شده است. برای مثال اگر به دنبال باز کردن ال سی دی گوشی آیفون هستید، باید از چند جهت اقدام کنید که هر جهت نیاز به تجهیزات خاص خودش دارد. برای همین مرحله شما نیاز به تجهیزاتی برای ایجاد شکاف میان ال سی دی و بدنه اصلی هستید. نیاز به دستگاهی برای مکش ال سی دی به سمت بالا دارید و نیاز است تا با تجهیزاتی چسب فوق العاده محکم زیر ال سی دی را نیز باز کنید.

به راحتی می توان درک کرد که با استفاده از تجهیزاتی مانند هیتر کوییک TR1300A –هویه کوییک TS1200 – هیتر کوییک 706W Plus در خدمات تعمیرات موبایل امری ضروری است. در غیر این صورت دیگر نمی توانید کیفیت لازم را برای مشتریان به دنبال داشته باشید.

اهمیت استفاده از هیتر در خدمات تعمیرات موبایل

اما استفاده از سه مدل هیتر کوییک TR1300A –هویه کوییک TS1200 – هیتر کوییک 706W Plus چه اهمیتی برای تعمیرات موبایل دارد؟ تجهیزات تعمیرات موبایل در بخش های مختلفی تولید می شوند. هیترها یکی از پرکاربردترین آنها هستند. با استفاده از این محصول شما می توانید سرعت خدمات خود را بسیار بالاتر برده و دقت بی نظیری را نیز برای آن ایجاد کنید. بالا رفتن سرعت و دقت هم برای خود تعمیرکار یک مزیت بزرگ دارد و هم برای کاربران و متقاضیان بسیار عالی خواهد بود. در ادامه با بررسی ویژگی های هر یک از این دستگاه ها شما را هر چه بیشتر با آنها آشنا خواهیم نمود.

ویژگی های هیتر کوییک  Quick 706W Plus

هیتر کوییک  Quick 706W Plus
هیتر کوییک  Quick 706W Plus

هیتر کوییک  Quick 706W Plusیکی از مدل های به روز شرکت کوییک برای این رده است که با قمیتی مناسب و البته کارایی بسیار عالی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این محصول را می توانید از فروشگاه های مجاز در داخل ایران با قیمت اقتصادی تهیه کنید. از مهم ترین ویژگی ها و مزیت های این محصول نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن هیتر کوییک  Quick 706W Plus 2.9 کیلوگرم است.
  • دارای صفحه نمایش دیجیتال می باشد.
  • امکان تنظیم دما را در آن خواهی داشت.
  • توان مصرفی آن 580 وات است.
  • توان مصرفی هویه آن 50 وات است.
  • سرعت پرتاب باد 50 لیتر در دقیقه می باشد.
  • امکان تنظیم پرتاب باد را در آن خواهید داشت.
  • درجه حرارت قابل تنظیم در آن 100 تا 450 درجه می باشد.
  • بازه دمایی هویه 200 تا 480 درجه است.

ویژگی های هیتر   Quick TR1300A

یکی دیگر از محصولات عالی شرکت کوییک هیتر   Quick TR1300Aمی باشد که با کارکردهایی مشابه با مدل قبلی اما با ویژگی های متفاوت تر در دسترس است. این محصول دارای ویژگی های زیر است:

  • هیتر کوییک   Quick TR1300Aدارای 4.6 کیلوگرم وزن است.
  • صفحه نمایش آن از نوع دیجیتال است.
  • توان مصرفی آن 1300 وات می باشد.
  • سرعت پرتاب باد در آن 6 تا 70 لیتر در دقیقه و قابل تنظیم است.
  • درجه حرارت قابل تنظیم در آن 100 تا 500 درجه است.
  • سطح کاربری استفاده از این محصول حرفه ای است.

ویژگی های هویه کوییک  QUICK TS1200

هویه کوییک
هویه کوییک 

هویه کوییک  QUICK TS1200ابزار دیگری از شرکت کوییک است که با استانداردهای بسیار بالا و ویژگی های زیر تولید شده است:

  • هویه کوییک  QUICK TS1200دارای وزن 205 کیلوگرمی است.
  • ولتاژ ورودی آن 220 ولت است.
  • محدوده دمایی آن 200 تا 480 درجه است.
  • توان مصرفی این دستگاه نیز 120 وات می باشد.

با خرید و استفاده از هر یک از دستگاه های شرکت کوییک می توانید از مزیت های آنها بهره مند شوید. با ورود به لینک هر یک از این دستگاه نیز می توانید اطلاعات کامل ترین از آنها در دسترس داشته باشید.

‫5 دیدگاه ها

  1. من برای تعمیرات موبایل در موبایل سلام از نزدیک با به روزترین لوازم و تجهیزات تعمیرات موبایل آموزش دیده و کار کرده ام و موبایل سلام از بهترین تجهیزات روزدنیا از جمله هیتر های فوق العاده شرکت کوییک برای تعمیرات موبایل استفاده می کند .

    1. بله واقعا همین طوریه .
      منم برای آموزش تعمیرات موبایل به موبایل سلام مراجعه کردم و دیدم که چگونه کار با ابزار به روز و مجهز وپیشرفته برای تعمیرات موبایل رو آموزش میدن ممنونم از موبایل سلام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا