استارتاپاینترنتشبکه‌های اجتماعی

کُمُدا، شبکه اجتماعی برای خرید و فروش امن و بی واسطه

جامعه یک میلیونی، از زنان مستقل و هنرمند سراسر ایران!

این روزها کمتر دختری پیدا می‌شود که نام کُمُدا را به عنوان یک شبکه اجتماعی برای خرید و فروش امن و رایگان با رویکرد محیط زیست دوستانه و حمایتی نشنیده باشد. کمدا اپلیکیشنی امن و مطمئن برای خرید و فروش، تعامل و شنیدن تجربیات افرادی از جنس و سلیقه خودمان است.

بستری که در آن می‌توانیم آیتم‌های متنوع زیادی را با تخفیف خوب و قیمت پایین‌تر از بازار خرید کنیم و بدون ارائه حق کمیسیون به فروش برسانیم. از آنجایی که کمدا با امکانات خود از کسب‌و‌کارهای نوپا و مشاغل خانگی کوچک حمایت می‌کند و اعضای آن را به درآمدزایی می‌رساند، با خرید از آن می‌توانیم از کسب‌و‌کارهای کوچک حمایت کنیم.

کُمُدا فقط اپلیکیشنی برای خرید و فروش نیست!

این شبکه اجتماعی نسل جدیدی از تجربه خرید و فروش تعاملی است که خود را تنها سوشال‌کامرس ایرانی با محوریت خانم‌ها و چشم‌انداز H2H می‌داند. با گشت و گذار در این شبکه اجتماعی احساس می‌کنیم وارد مرکزخریدی شده‌ایم که تمام آیتم‌های آن نزدیک به سلیقه ما هست. هم فال است و هم تماشا. هم می‌توانیم از صرف زمان در کمدا و دیدن آیتم‌ها لذت ببریم و اعضای هم‌سلیقه خود را دنبال کنیم؛ هم اینکه درصورت تمایل با آنها گپ‌و‌گفت کنیم و خرید و فروش انجام دهیم.

کُمُدا داستان انسان‌های واقعی، دختران و همسران مستقل و خودساخته است. در بستر این اپلیکیشن کسب‌‌وکارهای زیادی از سرتاسر ایران به صورت آنلاین به وجود آمدند و دوستی‌های ارزشمندی بین اعضای آن شکل گرفته است.

حمایت از راه‌اندازی و رشد کسب‌و‌کار های کوچک و مشاغل خانگی کوچک!

شبکه اجتماعی کمدا به تازگی امکان “بیزکلاب” را در راستای فعالیت‌های حمایتی خود راه‌اندازی کرده است. بیزکلاب فضایی رایگان برای رشد کسب‌و‌کارهای کوچک و خانگی است. امکانی برای خانم‌هایی که دغدغه راه‌اندازی و رشد کسب‌و‌کارهای خانگی دارند تا از طریق آن بتوانند هنرهای خود را به صورت رایگان در صفحه اول این اپلیکیشن در معرض نمایش اعضای یک میلیونی آن قرار دهند.

خرید و فروش با صفر درصد کمیسیون!

یکی از باورنکردنی‌ترین مزیت‌های خرید و فروش در اپلیکیشن کمدا، صفر درصد بودن کمیسیون آن چه برای فروشنده و چه خریدار است. عدم کسر درصد از فروش، فضا را برای نوپایان کسب‌و‌کار حمایتی کرده تا همه خانم‌هایی که قصد خرید و فروش یا راه‌اندازی و رشد کسب و کار خودشان را دارند به راحتی در این شبکه‌ی اجتماعی حضور پیدا کنند و قیمت‌ها به منصفانه ترین حالت ممکن در جریان باشد.

کمدا همچنین گارانتی پرداخت و درگاه امن خرید دارد. به این معنا که مبلغ پرداختیِ خریدار پس از خرید، تا زمانی که خرید به دستش برسد پیش کمدا محفوظ می‌ماند و بعد از دریافت در صورتی که مشکلی نداشته باشد به حساب فروشنده واریز می‌شود.

اپلیکیشن کمدا

امکان ویژه کردن نمایش پروفایل!

برای اینکه کمد (پروفایل) پر رونق‌تری در کمدا داشته باشیم، می‌توانیم با پرداخت فقط 5هزار تومان در اپلیکیشن به راحتی در قسمت کمدهای جادویی قرار بگیریم تا آیتم‌ها بلافاصله در معرض نمایش اعضای 1میلیونی اپلیکیشن قرار بگیرد و بیشتر دیده شویم.

کامیونیتی‌های متنوع برای خرید و فروش!

تنوع کامیونیتی‌های مختلف مثل شیک و پیک، بیوتی میوتی، کتاب‌خور، خونه مونه، خوشمزه‌ها و … در این شبکه اجتماعیِ خرید و فروش شگفت‌انگیز است. تا الان بیش از ۳میلیون آیتم با موضوع‌های کتاب، آرایشی بهداشتی، لوازم خانه و آشپزخانه، خوراکی، بازی و سرگرمی، کودک و سیسمونی، دکوریجات، ورزشی، لوازم پت، کوهنوردی و سفر در اپلیکیشن کُمُدا آپلود شده است که با یک جست‌و جو ساده می‌توانیم هر چیزی که می‌خواهیم را پیدا کنیم.

با کمی صرف زمان در کمدا احساس می‌کنیم در میان پاساژ یا مرکز خرید شهر در حال قدم زدن هستیم و چشم‌هایمان به رنگ و تنوع آیتم‌ها متعجب‌ خواهد شد. این تنوع امکانات کمدا را محل امن و مناسبی برای برقراری ارتباط، اشتراک‌گذاری تجربیات و آشنایی با سبک زندگی اعضای آن کرده است.

خرید از کمدا

ابراز احساسات و به اشتراک گذاشتن تجربیات!

کُمُدا به تازگی امکانی به اسم فیل (Feel) را اضافه کرده که اعضای آن می‌توانند در آن به دور از فضای خرید و فروش با یکدیگر تعامل و ارتباط دوستانه داشته باشند. با این قابلیت می‌توانیم در کنار خرید و فروش؛ از خودمان هم حرف بزنیم و تجربیاتی مثل بسته‌های زیبایی که از فروشندگان دریافت می‌کنیم را هم با سایر اعضا به اشتراک بگذاریم. تمام این اتفاقات تنها در بستر یک شبکه اجتماعی اتفاق می‌افتند.

 تجربه‌ کاربری خارق‌العاده!

اگر از کاربران این کمدا باشیم حتما با ادبیات خلاقانه و خودمانی همچون استفاده شده در اپلیکیشن کمدا آشنایی داریم و می‌دانیم که رنگ‌های پاستلی و تصاویر فضای مینیمال اپلیکیشن جز جدایی‌ناپذیر این اپلیکیشن است که به ما کمک می‌کند بدون درگیری ذهنی و فضای اضطراب‌آور به راحتی‌ بین آیتم‌های خریدنی و تجربیات کاربران از خریدهایشان بچرخیم و اوقات مفرحی را در کنار خرید و فروش تجربه کنیم. علاوه بر این در هر ساعت از شبانه روز که سوالی داشتیم، تنها با یک اشاره بر قسمت «کمک» در گوشه صفحه از خدمات پشتیبانی این اپلیکیشن بهره‌مند می‌شویم.

همه جای ایران کمداست!

در حال حاضر یک میلیون خانم ایرانی از ۱۲۰شهر ایران در کمدا فعالیت دارند که موفق به درآمدزایی خوبی از طریق این اپلیکیشن شده‌اند و همچنین دوستی‌ها، انتقال تجربه‌ها و تعاملات انسانی زیادی را در کنار خرید و فروش‌ها توانسته‌اند رقم بزنند.

عضویت در شبکه‌ی اجتماعی کُمُدا! 

با دانلود شبکه اجتماعی کمدا از گوگل پلی و یا کافه بازار می‌توانیم به راحتی عضوی از خانواده یک میلیونی این شبکه اجتماعی باشیم و البته که این فرصت از آیفونی‌ها گرفته نشده و می‌توانیم آن را از نسخه وب یا اپ استورهای ایرانی دانلود کنیم. برای آشنایی بیشتر  اینستاگرام شبکه اجتماعی کمدا سر بزنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا