اپل

زمان برگزاری رویداد بهار اپل اعلام شد

اپل رسما از برگزاری رویداد فصل بهار خود تحت عنوان Spring Loaded در تاریخ 20 آوریل (31 فروردین) خبر داد.

این رویداد ویژه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان ‌می‌توانند با مراجعه به سایت اپل، آن را زنده مشاهده کنند. حال کمتر از یک هفته به برگزاری این کنفرانس باقی مانده و طبق آخرین شنیده‌‌ها، محصولات جدیدی چون نسل 2021 آیپد پرو و ردیاب‌‌های ایرتگ در این مراسم معرفی خواهند شد.

با نگاهی به تصویر دعوتنامه این مراسم ‌می‌توان طراحی لوگوی اپل با خطوطی رنگی را مشاهده کرد که با یک قلم طراحی شده‌ است. این خود شاید سرنخی برای رونمایی از آیپد پرو جدید این شرکت باشد که قلم اپل پنسل، جزو یکی از ویژگی‌‌های اصلی آن خواهد شد.

اپل در حالی زمان برگزاری این رویداد را اعلام کرد که چند ساعت پیش از عرضه این دعوتنامه، وقتی از دستیاری صوتی سیری زمان برگزاری این رویداد پرسیده شد، اعلام کرد که این رویداد در 20 آوریل در اپل پارک کوپرتینو برگزار خواهد شد و جزییات مراسم از طریق سایت اپل قابل مشاهده است.

همانطور که اشاره شد، این رویداد به دلیل همه‌گیری کرونا به صورت آنلاین و مجازی برگزار خواهد شد. اپل پیشتر نیز از برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود در سال 2021 به صورت مجازی خبر داد و اعلام کرد که این مراسم از تاریخ 7 ژوئن آغاز خواهد شد.

طبق شنیده‌‌ها و اخبار منتشرشده، رونمایی از چندین محصول برای رویداد بهار اپل پیش‌بینی شده که از جمله آن‌‌ها ‌می‌توان به آیپد پرو، آیپد مینی، آیمک، ایرپاد و ایرتگ اشاره کرد. ایرتگ‌‌ها، ردیابی‌‌هایی شبیه به ردیاب‌‌های Tile هستند که ‌می‌توانند به پیدا کردن راحت‌تر اشیا و وسایل گمشده کمک کنند.

نکته جالب در خصوص این رویداد این است که اپل برای اولین بار بعد از سال 2010، رویداد بهار خود را در ماه آوریل برگزار ‌می‌کند. اغلب کنفرانس‌‌های اپل در این فصل، در ماه مارس برگزار ‌می‌شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا