اپل

کانسپت آیفون 13 فلیپ، گوشی تاشوی اپل را در این ویدیو ببینید

سامسونگ در سال 2019 با رونمایی از یک گوشی تاشو به نام گلکسی فولد تمامی ‌نگاه‌ها را به خود جلب کرد. محصولی که اگرچه با سروصدای زیادی رونمایی نشد، اما در عمل نتوانست نظر منتقدان را به خود جلب کند.

یک سال بعد اما این شرکت کره‌ای، عضو جدیدی را تحت عنوان گلکسی زد فلیپ به این خانواده اضافه کرد. گوشی هوشمند که از طراحی نسبتا متفاوتی با مدل سال قبل بهره می‌برد و از عملکرد به مراتب بهتری برخوردار بود.

درواقع، این گوشی برخلاف مدل گلکسی فولد که به صورت افقی باز می‌شد، به حالت عمودی باز می‌شد و با استقبال خوب خریداران نیز این امید را در دل تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند زنده کرد که می‌توانند در این حوزه سرمایه‌گذاری و محصول خود را عرضه کنند.

در این میان، اخیرا شنیده‌هایی در خصوص تصمیم شرکت اپل برای تولید یک آیفون تاشو منتشر شده است. شرکتی که هرگز به دنبال «اول بودن» در عرضه یک محصول نبوده و با صبر و حوصله زیاد، محصولی فوق العاده را در زمان مناسب وارد بازار می‌کند.

حال به نظر می‌رسد که این رویه در قبال آیفون تاشوی این شرکت نیز در پیش گرفته خواهد شد. محصولی که گفته می‌شود تحت عنوان آیفون 13 فلیپ معرفی خواهد شد و اخیرا نیز یکی از کاربران، ویدیویی را از مدل مفهومی‌این گوشی در فضای وب منتشر کرده است.

بر اساس این ویدیو، آیفون 13 فلیپ از طراحی تقریبا مشابهی با گلکسی زد فلیپ بهره می‌برد اما با این تفاوت که از یک نمایشگر کوچک در قسمت پشتی بدنه برای نمایش برخی اطلاعات ضروری نیز استفاده شده است. جان پراسر، افشاگر معروف محصولات اپل پیشتر مدعی شد که آیفون تاشوی اپل به دو پنل نمایشگر مجزا که از طریق یک لولا به هم وصل شده‌اند، مجهز خواهد بود.

طبق اطلاعات پراسر، در آیفون تاشوی اپل، بریدگی ناچ وجود ندارد اما یک بخش کوچک در قسمت بالایی صفحه برای جا دادن فیس آیدی و چند سنسور دیگر تعبیه خواهد شد. از سویی دیگر، مینگ-چی کو، دیگر تحلیلگر اطلاعات گوشی‌های هوشمند عنوان کرد که در آیفون تاشوی اپل از نمایشگری با ابعاد 7.5 تا 8 اینچی استفاده خواهد شد و تا سال 2023 نیز خبری از ورود این گوشی به بازار نخواهد بود.

با این حال، ویدیوی زیر با استناد به پیش‌بینی‌ها از طراحی و شکل و شمایل آیفون تاشوی اپل طراحی شده است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا