اپل

آیفون ۱۳ مجهز به حافظه یک ترابایتی عرضه می‌شود؟

کارشناسان مرکز تحقیقاتی Wedbush معتقدند نسل جدید گوشی‌های اپل که احتمالا با نام آیفون ۱۳ عرضه می‌شود، برای اولین بار در نسخه یک ترابایتی نیز عرضه خواهد شد.

این در حالی است که بیشترین میزان حافظه تعیین‌‎شده برای آیفون ۱۲ برابر با ۵۱۲ گیگابایتی است. این محققان اعلام کردند که اطلاعات مذکور را از زنجیره تامین محصولات اپل به دست آوردند. به گفته آن‌ها، فروش گوشی‌های آیفون در سال جاری میلادی و در دوران پساکرونا همچنان روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد.

در تایید ادعای محققان Wedbush، وب‌سایت «فرانت پِیج تک» نیز چندی پیش اعلام کرد که اپل در ماه ژانویه آینده، نسخه جدیدی از آیفون ۱۳ خود را که از حافظه یک ترابایتی بهره می‌برد، وارد بازار خواهد شد.

در حال حاضر، اپل تاکنون از حافظه یک ترابایتی تنها برای تبلت‌های پیشرفته آیپد پرو خود استفاده کرده و هنوز دارندگان گوشی‌های آیفون، لذت استفاده از این میزان حافظه ذخیره‌سازی را تجربه نکرده‌اند. این در حالی است که رقیب سنتی اپل یعنی سامسونگ دو سال پیش در گوشی‌های گلکسی اس۱۰ از حافظه یک ترابایتی استفاده کرد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مدل‌های آیفون ۱۳ در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد. علی‌رغم آنکه هنوز هیچ یک از اطلاعات و مشخصات فنی منتسب به این گوشی تایید نشده، اما بسیاری از منابع خبری از بازگشت تاچ آیدی و اضافه شدن نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی به نمایشگر این گوشی خبر می‌دهند.

برآورد محققان Wedbush، حاکی از آن است که فروش گوشی‌های آیفون همچنان روندی صعودی خواهد داشت. طبق گفته این شرکت، اپل در سه ماهه منتهی به ماه مارس ۲۰۲۱، فروش تقریبی ۶۲ میلیون دستگاه آیفون ۱۱ را تجربه خواهد شد که این عدد در سه ماهه دوم به ۴۰ میلیون دستگاه خواهد رسید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا