ایران

ارسال ایمیل انبوه چه مزیتی دارد و چرا باید انجام شود؟

با این که روش‌های جدیدتری برای بازاریابی و تبلیغات به وجود آمده است، اما ایمیل مارکتینگ هنوز هم یکی از بهترین روش‌های بازاریابی در جهان است. ۳.۹ میلیارد نفر به صورت روزانه ایمیل‌های خود را چک می‌کنند که تعداد زیادی از آن‌ها ممکن است مشتریان شما باشند. بنابراین نباید شانس حضور در چنین بازار بزرگی را از دست دهید. یکی از بهترین راه‌های استفاده از ایمیل مارکتینگ، ارسال ایمیل انبوه است. اگر با این روش آشنایی ندارید احتمالاً در حال از دست دادن فرصت‌های بسیار خوبی هستید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در این مطلب همراه ما باشید تا مزایای ارسال ایمیل انبوه را بررسی کنیم.

چرا ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی برای کسب و کار ما مهم است؟

ارسال ایمیل انبوه به این معناست که شما می‌توانید محتوای تبلیغاتی، اطلاع رسانی، رویدادها و… را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای هزاران کاربر ارسال کنید. اگر ایمیل‌ها از کاربران واقعی شما جمع آوری شده باشند، شما می‌توانید با این روش تعداد زیادی مشتری جدید وارد سایت خود کنید و ترافیک سایت را افزایش دهید. قابلیت تعامل با کاربران و امکان آنالیز کردن نتایج تبلیغات استفاده از این روش را جذاب‌تر می‌کنند. با این حال جذاب‌ترین ویژگی این روش هزینه بسیار اندک آن در مقایسه با سایر روش‌های بازاریابی آنلاین است.

سایت‌ها در تلاش هستند تا با به دست آوردن ایمیل کاربران، مخزن ایمیل‌های خود را غنی‌تر کنند. رقابت زیادی در این بخش وجود دارد و جمع آوری ایمیل‌های ارزشمند کار بسیار سختی است. از این رو، بسیاری از افراد در ایران، پیامک‌های تبلیغاتی را ترجیح می‌دهند. این نوع از تبلیغات بسیار راحت‌تر هستند و نرخ موفقیت بیشتری از ایمیل مارکتینگ دارد. شما هم می‌توانید با اخذ نمایندگی پیامک و ارائه سرویس پیامک‌های تبلیغاتی یک کسب و کار پرسود راه اندازی کنید و وارد این بازار جذاب شوید.

مزایای ارسال ایمیل انبوه؛ چرا باید از این روش استفاده کنیم؟

با اینکه شانس موفقیت از ایمیل مارکتینگ کمتر از پیامک‌های تبلیغاتی است، با این حال نمی‌توانیم از فرصت‌های فوق العاده‌ای که این روش بازاریابی برای کسب و کارها فراهم می‌کند، به سادگی بگذریم. در اینجا به چند مورد از مهم‌ترین مزیت‌های ایمیل انبوه تبلیغاتی اشاره می‌کنیم.

تبلیغات جذاب و گیرا با کمترین هزینه از طریق ایمیل انبوه

ایمیل‌ها فقط شامل متن‌های تبلیغاتی نیستند. شما می‌توانید از خلاقیت خود استفاده کنید و ایمیل‌هایی مناسب با سلیقه کاربران طراحی نمایید. وجود تصاویر جذاب و گیرا می‌تواند شانس تعامل کاربران را افزایش دهد. زمانی که هزاران ایمیل تبلیغاتی با چنین محتواهایی ارسال می‌کنید، شانس زیادی برای جلب نظر کاربران و مشتریان دارید و می‌توانید ترافیک سایت و فروش خود را افزایش دهید.

این قابلیت ایمیل‌ها را می‌توان با پیام‌های چند رسانه‌ای و صوتی در تبلیغات پیامکی مقایسه کرد. ارسال پیام صوتی یکی از جذاب‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که شما را یک قدم جلوتر از رقیبانتان قرار می‌دهد.

استفاده راحت و کم هزینه بودن ایمیل‌های انبوه

اگر از یک وب سرویس که مخزن بزرگی از ایمیل‌های کاربران شما را ذخیره کرده است، استفاده کنید، ارسال ایمیل انبوه بسیار ساده خواهد بود. کافی است کاربران هدف خود ر انتخاب کنید و محتوای تبلیغاتی هدفمندی که تهیه کرده‌اید را برای آن‌ها ارسال نمایید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم هزینه این روش نیز بسیار اندک است. بنابراین اگر بودجه زیادی برای تبلیغات ندارید، این روش می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

امکان ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه به صورت هدفمند

فرض کنید که مخاطبان شما از شخصیت‌های مختلفی داشته باشند. در این صورت ارسال یک متن یکسان برای همه آن‌ها نتیجه خوبی نخواهد داشت. اما با قابلیت دسته بندی کاربران می‌توانید برای هر دسته ایمیل‌های تبلیغاتی هدفمندی ارسال کنید. در نتیجه شانس موفقیت تبلیغات شما بسیار بیشتر خواهد شد.

قابلیت تعامل با کاربران به همراه پاسخگویی سریع به ایمیل‌ها

ایمیل یک ارتباط دو طرفه است که امکان تعامل بین شما و کاربر را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند بعد از دریافت ایمیل، از طریق راه‌های ارتباطی که برای آن‌ها در نظر گرفته‌اید به سرعت به ایمیل پاسخ دهند. اگر از وب سرویس‌ها استفاده کنید به سرعت می‌توانید ایمیل‌های دریافتی از کاربران را ببینید و سریعاً به آن‌ها پاسخ دهید. البته اگر تعداد ایمیل‌ها زیاد باشد چک کردن آن‌ها در سامانه ایمیل انبوه ممکن است به کار سختی تبدیل شوید.

در تبلیغات پیامکی با استفاده از سرویس انتقال پیامک به خط دیگر این مشکل دیده نمی‌شود. زیرا می‌توانید پاسخ پاسخ‌های ارسال شده از مشتریان را به یک خط شخصی منتقل کنید. به این ترتیب بدون نیاز به پنل می‌توانید روی گوشی شخصی خود نیز پاسخ مشتریان را مشاهده کنید.

ارسال ایمیل انبوه، یک مکمل عالی برای ارسال پیامک انبوه

مزایای ارسال ایمیل انبوه نشان می‌دهد که این روش تبلیغاتی می‌تواند تأثیر خوبی روی بسیاری از کسب و کارها داشته باشد. سرعت بالا، هزینه اندک، قابلیت تعامل، استفاده از محتوای جذاب از مهم‌ترین این مزایا هستند. با این حال، این روش نیز بدون مشکل نیست و نرخ کیلک بالایی ندارد. در چنین شرایطی استفاده کردن از ارسال ایمیل انبوه در کنار یک روش تبلیغاتی مؤثرتر مانند پیامک انبوه ایده هوشمندانه‌تری به نظر می‌رسد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت فراز اس‌ام اس همین حالا کمپین تبلیغاتی موفق خود را شروع کنید و کسب و کار خود را در مسیر رشد قرار دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا