سونی

فروش سونی اکسپریا پرو مجهز به درگاه HDMI آغاز شد

سونی رسما از آغاز عرضه گوشی جدید اکسپریا پرو با قیمت 2500 دلار خبر داد. محصولی که از درگاه HDMI بهره می‌برد و نسخه بهبودیافته‌ای از گوشی اکسپریا 1II به شمار می‌رود.

اگر خاطرتان باشد سونی در فوریه 2020 از اکسپریا 1II رونمایی کرد و اکنون پس از گذشت تقریبا یک سال، اکسپریا پرو با قابلیت‌هایی جدید و البته قیمتی که شاید خیلی‌ها را از خرید منصرف کند، وارد بازار شده است.

با این حال، طبق گفته سونی، اکسپریا پرو به چهار آنتن 5G و یک کانکتور میکرو HDMI مجهز شده که کاربران امکان می‌دهد تا از این دستگاه به عنوان یک مانیتور اکسترنال برای دوربین دیجیتال سونی آلفا استفاده کنند. این محصول قادر به اتصال به سرور FTP بوده و می‌تواند در لحظه و به لطف سرعت بالای فناوری mmWave، تصاویر و ویدیوها را آپلود کند.

اکسپریا پرو درواقع، نقش نمایشگر دوربین را ایفا می‌کند؛ نمایشگری که از کیفیت بسیار بالایی بهره می‌برد. البته این محصول تنها گوشی مجهز به درگاه HDMI نیست؛ پیشتر و در سال 2011 شرکت موتورولا از گوشی جدید به نام آتریکس رونمایی کرد که با پشتیبانی از این درگاه و با قیمت 480 دلار روانه بازار شد.

در خصوص دیگر مشخصات این گوشی باید گفت که اکسپریا پرو به نمایشگر 6.5 اینچی 4K HDR با پنل OLED، پردازنده اسنپدراگون 865 و دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت تشخیص فاز در هر سه سنسور و پشتیبانی از فوکوس خودکار چشم در انسان و حیوان اشاره کرد.

اگرچه ایده اتصال یک گوشی اندروید به دوربین‌های دیجیتال می‌تواند جالب باشد، اما این روزهای بسیاری از گوشی‌های اندروید از درگاه USB-C بهره می‌برند، بنابراین تنها با خرید یک دانگل با قیمتی بسیار کم، می‌توان از هر گوشی اندرویدی برای این منظور استفاده کرد.

سونی در طی ماه‌ها و حتی سال‌های اخیر نتوانسته آنچنان که باید و شاید، درآمد مورد انتظار را از فروش گوشی‌های هوشمند خود به دست آورد. حتی زمزمه‌هایی نیز مبنی بر توقف این کسب‌وکار از برخی منابع داخلی این شرکت به گوش می‌رسید که البته هنوز چیزی در این رابطه قطعی نشده و باید دید که در آینده چه سرنوشتی برای این کسب‌وکار رقم خواهد خورد.

فروش سونی اکسپریا پرو مجهز به درگاه HDMI آغاز شد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا