پهپادتکنولوژی

اولین پهپاد سونی با نام Airpeak رونمایی شد

سونی با رونمایی از پهپادی به نام Airpeak در خلال نمایشگاه CES 2021 خود را به عنوان یکی از بازیگران جدید بازار پهپادها معرفی کرد.

این پهپاد جدید از لحاظ ساختار، به گونه‌ای طراحی شده که از آن به عنوان کوچک‌ترین پهپاد با قابلیت حمل دوربین Alpha یاد می‌شود. سونی Airpeak می‌تواند برای علاقه‌مندان به تولید محتواهای ویدیویی و همچنین عکاسی حرفه‌ای گزینه مناسبی برای خرید باشد.

هنوز اطلاعات کاملی از این محصول توسط سونی اعلام نشده اما این شرکت ژاپنی اعلام کرد که با کمک این پهپاد می‌توان از بالا، شهر را زیر نظر گرفت و عکاسی کرد. به گفته سونی، Airpeak را می‌توان به یک دوربین تعقیب‌کننده به همراه خودروی مفهومی‌این شرکت به نام Vision-S که در جریان CES 2020 معرفی شد، مورد استفاده قرار دارد.

پهپاد جدید سونی از طراحی کوادکوپتری بهره می‌برد و از پایه‌های فرود آن نیز در حین پرواز، جمع می‌شوند. ورود سونی به بازار پهپادها می‌تواند جان تازه‌ای به این حوزه ببخشید و چرا که در حال حاضر، اغلب شرکت‌ها از دوربین‌های سونی برای پهپادهای خود استفاده می‌کنند و حال تصمیم سونی برای عرضه پهپادی اختصاصی مجهز به دوربین‌های خود، می‌تواند زنگ خطر را برای سایر تولیدکنندگان به صدا درآورد.

اولین پهپاد سونی با نام Airpeak رونمایی شد

منبع
ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا