سونی

سونی در تدارک رونمایی از گوشی جدید «اکسپریا کامپکت»

به نظر می‌رسد که سونی این روزها درحال طراحی مدل جدیدی از گوشی‌های اکسپریا کامپکت است تا در سال جاری میلادی روانه بازار کند.

با استناد به آخرین اطلاعات منتشر شده، این گوشی به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی مجهز خواهد بود که از لحاظ اندازه، تقریبا با گوشی آیفون ۱۲ مینی اپل برابری خواهد کرد. به بیانی دقیق‌تر، اکسپریا کامپکت جدید سونی از ابعادی معادل ۱۴۰ در ۶۸.۹ در ۸.۹ میلیمتری برخوردار خواهد بود.

برای دوربین سلفی این گوشی، سنسور ۸ مگاپیکسلی پیش‌بینی شده و گفته می‌شود که از دوربین دوگانه مجهز به سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشتی بدنه استفاده خواهد شد. همچنین اکسپریا کامپکت به درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون و حسگر اثر انگشت تعبیه‌شده در دل دکمه پاور مجهز خواهد بود.

حال سوالی که بر ذهن طرفداران برند قدیمی‌و محبوب سونی نقش بسته، این است که آیا اکپسریا کامپکت ۲۰۲۱ مجهز به مشخصاتی در حد یک پرچمدار عرضه خواهد شد یا در قامت یک گوشی میان رده و معمولی به دست خریداران خواهد رسید.

از سویی دیگر، هنوز مشخص نیست که آیا عرضه یک گوشی پرچمدار کامپکت، با استقبال خریداران در بازار مواجه خواهد شد یا خیر. برای نمونه، گوشی آیفون ۱۲ مینی اپل، اگرچه از مشخصاتی تقریبا برابر با دیگر مدل‌های بزرگ‌تر آیفون ۱۲ بهره می‌برد، اما نتوانست آن چنان که باید و شاید، نگاه خریداران را به خود جلب کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که عدم استقبال مورد انتظار اپل از این گوشی سبب شده تا مدیران این شرکت، حتی به پایان تولید آیفون‌هایی با ابعاد کوچک فکر کنند و عرضه مدل‌های فول سایز را در دستور کار قرار دهند.

سونی در تدارک رونمایی از گوشی جدید «اکسپریا کامپکت»

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا