خودروخودرو الکتریکی

پاسخ جنرال موتورز به شایعات پیرامون پیکاپ الکتریکی هامر + ویدیو

بعد از آنکه جنرال موتورز از پیکاپ الکتریکی جدید خود به نام جی‌ام‌سی‌هامر (GMC Hummer) پرده برداشت، شایعاتی مبنی بر اینکه اینکه هنوز اینن شرکت، نمونه اولیه این خودرو را تولید و کار روی آن را آغاز نکرده، در فضای وب منتشر شد.

همانطور که می‌دانید این خودروی تمام الکتریکی در ماه اکتبر امسال معرفی شد. خودرویی که به گفته جنرال موتورز با قیمت 80 هزار دلار عرضه خواهد شد و می‌تواند با یک بار شارژ، تا 350 مایل (563 کیلومتر) را بپیماید.

جی‌ام‌سی‌هامر با ویژگی‌ها و قابلیت‌های خود توانسته بود نگاهد علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کند. اما طولی نکشید که برخی کارشناسان و منابع خبری فعال در حوزه خودرو اعلام کنند که جنرال موتورز هنوز کار روی نمونه اولیه این خودرو را آغاز نکرده است.

اما ساعاتی پیش این شرکت خودروساز، با انتشار یک ویدیوی کوتاه از نمونه اولیه این پیکاپ تمام الکتریکی پرده برداشت و به همه حرف و حدیث‌ها در این زمینه پایان داد. همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، این  خودرو همان جی‌ام‌سی‌هامر جنرال موتورز است که مهندسان این شرکت در حال کار روی آن هستند.

خودرویی که قدرت پیمایش اعلام‌شده برای محصولی در این کلاس، فراتر از حد انتظار است که می‌تواند در هنگام عرضه، خریداران زیادی را به خود جذب کند. به گفته جنرال موتورز، این پیکاپ تمام الکتریکی در حال آماده شدن برای گذراندن تست زمستانی خود است.

این شرکت اعلام کرد که جی‌ام‌سی‌هامر در حال گذراندن تست‌های خود است و به لطف امکان اجرای تست‌های مجازی، سرعت توسعه و تست عملکرد این پیکاپ الکتریکی بیشتر شده است.

در شایعات اخیرا آمده بود که جنرال موتورز قادر به تولید و عرضه این خودرو در سال آینده میلادی نخواهد بود. اما این شرکت اعلام کرد که پیکاپ الکتریکی جی‌ام‌سی‌هامر را در سال آینده میلادی در خیابان‌ها خواهید دید.

منبع
Electrek

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا