تکنولوژی

نتفلیکس قیمت اشتراکش را افزایش داد

به نظر می‌رسد رشد استفاده از نتلفلیکس در دورن کرونا و افزایش درآمد آن برای نتلفلیکس کافی نبوده چراکه این شرکت به دنبال افزایش قیمت اشتراک این سرویس ( حداقل فعلا در آمریکا )  است.

قیمت ارزان‌ترین مدل اشتراک نتفلیکس همان ۹ دلار باقی می‌ماند اما دو مدل استاندارد و پریمیوم با افزایش قیمت مواجه می‌شوند. قیمت اشترک مدل استاندارد از ۱۳ دلار به ۱۴ دلار در ماه افزایش قیمت پیدا کرده است ومدل پریمیوم تیر از ۱۶ دلار به ۱۸ دلار افزایش یافته است.

نتفلیکس بلافاصله این تغییر قیمت را روی پلن‌های مشترکانش اعمال کرده است.

طی ماه‌های اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش قیمت سرویسهای اشتراک نتلفلیکس شنیده می‌شد این شرکت اخیرا دوره رایگان آزمایشی را هم از سرویس خود حذف کرده بود و همچنین در کانادا هم قیمت‌های خود را افزایش داده بود.

پاندمی کرونا باعث انفجار تقاضا و به تبع آن درآمد برای سرویسهای اشتراک فیلم مثل نتفلیکس در همه نقاط دنیا شده است و دلیل آن هم گذران وقت بیشتر مردم در خانه و فرصت فراغت بیشتر است. این شرکت در سالهای اخیر مدل خود را بر تولید فیلم و سریال گذاشته به همین دلیل بسیاری از محتواهای اختصاصی  یا تولید کرده است.

با این حال این شرکت در این سالها از ادامه دادن بسیاری از سریالهای محبوب صرف نظر کرده است.

با این افزایش قیمت حالا نتفلیکس به قیمت ۲۰ دلار در ماه نزدیک شده است که با قیمت سرویسهای رقبا بسیار فاصله دارد . سرویسهایی چون HBO MAX ، اپل تی وی پلاس و دیزنی پلاس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا