مایکروسافت

پشتیبانی از ماوس و ترک‌پد برای کاربران آفیس در آیپد فراهم شد

مایکروسافت در اوایل سال جاری میلادی، این قول را به کاربران اپلیکیشن آفیس در پلتفرم آیپد او اس داده بود که امکان پشتیبانی از ماوس و ترک‌پد را در این اپلیکیشن فراهم خواهد کرد.

حال این شرکت، به وعده خود عمل کرد و بروزرسانی جدیدی را برای نسخه آیپد او اس اپلیکیشن آفیس ارائه داد که این قابلیت را برای ورد (Word)، اکسل (Excel) و پاورپوینت (PowerPoint) به ارمغان آورده است.

اکنون کاربران آیپد می‌توانند از ترک‌پد تبلت خود در کیبورد جادویی اپل، برای کار و جابجایی متون، تصاویر و سایر بخش‌ها در ورد، اکسل و پاورپوینت استفاده کنند. نشانگر نیز قادر به تشخیص محتوا خواهد بود و کاربر می‌تواند متون را در ورد‌هایلایت کند، اندازه تصاویر و یا ابعاد نمودارها را در پاورپوینت تغییر دهد و حتی چند سلول را اکسل انتخاب کند.

در واقع، با بروزرسانی جدیدی که مایکروسافت برای آفیس در آیپد او اس عرضه کرده، کاربران می‌توانند همانند استفاده از این مجموعه نرم‌افزاری در پی‌سی و یا رایانه‌های مک، از آن استفاده کنند. در کنار پشتیبانی از ماوس و ترک‌پد، مایکروسافت تغییراتی را نیز در رابط کاربری این اپلیکیشن اعمال کرده است.

به عبارتی دیگر، اکنون صفحه شروع اپلیکیشن‌های ورد، اکسل و پاورپوینت با ظاهری متفاوت نسبت به قبل نمایان می‌شوند. مایکروسافت همچنین قصد دارد تا پشتیبانی از اسناد مختلف را نیز به اکسل اضافه کند. در کنار آن، افزودن منوهایی جدید و امکان پشتیبانی فایل آفلاین از فایل‌های کلاد نیز در دستور کار مهندسان این شرکت قرار دارد.

منبع
ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا