ارز دیجیتال

امکان استفاده از قابلیت «خرید تعهدی» برای همه کاربران نوبیتکس فراهم شد

امکان «خرید تعهدی» نوبیتکس با ضریب 5 به‌صورت عمومی در اختیار همه قرار گرفته و کاربران می‌توانند علاوه بر استفاده از ضریب در موقعیت فروش تعهدی، از روند صعودی بازار نیز سود چند برابری کسب کنند.

موقعیت خرید تعهدی، موقعیتی است که کاربر با قرار دادن مبلغ ریالی و یا تتری به عنوان وجه تضمین، از کاربران دیگر که دارایی خود را در استخر مشارکت قرار داده‌اند، وکالت خرید دارایی رمز ارزی را دریافت می‌کند.

به این ترتیب معامله‌گر با تحلیل در جهت افزایش قیمت رمز ارزی مثل بیت‌کوین، از طریق استخر مشارکت از وکالت‌دهنده وکالت خرید مقدار معینی بیت‌کوین را دریافت می‌کند و پس از فروش داراییِ وکالت‌گرفته‌شده در قیمت بالاتر، تتر یا ریال وکالت‌دهنده را به استخر مشارکت باز می‌گرداند.

برای استفاده از این سرویس و کسب سود بیشتر از روندهای صعودی و نزولی بازار، کاربران باید به بخش بازار نوبیتکس وارد شده و با انتخاب گزینه تعهدی، رمز ارز و ضریب مد نظرشان را انتخاب کنند و سپس وارد معامله خرید یا فروش تعهدی شوند. شوند.

وجه تضمین مبلغی است که کاربر در کیف پول تعهدی خود قفل می‌کند تا بتواند وکالت خرید یا فروش یک دارایی رمزارزی را دریافت کند. این مبلغ تضمینی برای جبران ضررهای احتمالی است و می‌تواند ریال یا تتر باشد.

امکان خرید تعهدی از سی‌ام شهریور امسال به نوبیتکس اضافه شده بود و کاربران با ثبت درخواست، می‌توانستند از این سرویس استفاده کنند، اما از ابتدای دی، همه کاربران نوبیتکس بدون نیاز به ثبت درخواست، می توانند با ورود به موقعیت خرید تعهدی، از روند صعودی بازار سود چندبرابری به دست بیاورند.

برای شروع کار با معاملات تعهدی در نوبیتکس و باز کردن موقعیت خرید و یا فروش، کاربر باید در ابتدا ضمن آشنایی با این قابلیت و پذیرفتن شرایط و قوانین استفاده و با داشتن تحلیل درست بازار، مقدار دارایی تتری یا ریالی خود را از کیف پول اسپات به کیف پول تعهدی خود منتقل کند و سپس با توجه به بازاری که قصد فعالیت در آن را دارد، وکالت خرید رمز ارز مورد نظرش را دریافت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا