گوناگون

پرفروش ترین پیانو دیجیتال حرفه ای و مبتدی

پیانوهای دیجیتال در چند سال اخیر به سبب امکاناتی که سازندگان آنها فراهم آورده اند، در بین علاقه مندان به ساز پیانو بسیار محبوب شده اند چرا که می توانند نیازهای هنرمندان مختلف از سطوح مبتدی گرفته تا حرفه ای را بر طرف نمایند.

حال نکته ای که هنگام خرید پیانو دیجیتال حائز اهمیت است، توجه کردن به نکاتی چون امکانات ساز، کیفیت کلیدهای پیانو و قیمت آن می باشد، مخصوصا برای افراد مبتدی، چرا که تازه قرار است نوازندگی را شروع کنند و باید سازی را تهیه کنند که با توجه به نیاز و توانایی شان باشد. افراد حرفه ای نیز باید در خرید پیانو دقت داشته باشند به دلیل تنوع زیاد که امروزه در تولید پیانوها وجود دارد.

اما پر فروش ترین پیانوهای دیجیتال حرفه ای کدام مدل ها هستند. و یا اینکه کدام مدل ها برای افراد مبتدی توصیه می شوند؟

در ادامه به معرفی برخی از مدل های محبوب و پرفروش پیانوهای دیجیتال مخصوص افراد مبتدی و حرفه ای خواهیم پرداخت.

آشنایی با چند مدل پیانو دیجیتال مخصوص شروع یادگیری برای مبتدی ها:

پیانوهای دیجیتال رولند:

پیانوهای رولند دارای خصیصه هایی هستند که باعث میشود از دیگر پیانو‌های بازار کاملا متمایز گردند. رولند را می توان به عنوان یکی از پیشگامان در عرصه ساخت ادوات موسیقی دیجیتال از دیر باز شناخت. پیانو رولند یکی از قدیمی ترین و یکی از پیشروها در عرصه سازهای دیجیتال، همواره در کیفیت و کارایی سازهای دیجیتال بی رقیب بوده است.

از برترین کارهایی که میتوان به آن اشاره نمود «پیانو رولند RP501 – CB» اولین پیانو دیجیتال دارای تاچ در جهان است که این شرکت تولید نموده و در واقع رولند پدر پیانو دیجیتال دنیاست.

همچنین از نمونه های دیگر این برند که مناسب برای افراد مبتدی می باشد میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

پیانو رولند Rp102 – Bk.

پیانو دیجیتال رولند مدل RP 30 RW.

پیانو دیجیتال استیج رولند مدل RD2000.

پیانوهای دیجیتال یاماها:

اکثر پیانوهای یاماها در اندونزی ساخته می شوند اما همانطور که می دانید YAMAHA یک برند جهانی ژاپنی است که پیانوهای دیجیتال خود را در سر‌‌ی ‌ها و مدل ‌های متنوعی تولید و روانه بازار کرده است.

از نمونه هایی که میتوان برای افراد مبتدی نام برد موارد زیر می باشند:

پیانو رولی یاماها ۸۸ کلید.

پیانو یاماها clp 645.

پیانو P 125 یاماها دیجیتال.

معرفی محبوب ترین پیانو دیجیتال برای افراد حرفه ای

پیانوهای دیجیتال کاوایی:

کلمه کاوایی به ژاپنی به معنای زیبا است اما لازم به ذکر است که آقای کوئیچی کاوایی موسس شرکت در سال 1886 که پسر یک سازنده واگن بود در جوانی مهارت ساخت و ایجاد نوآوری در دستگاه های مکانیکی را کسب کرد. در سال 1927 کوئیچی کاوایی با همکاری هفت نفر از افرادی که با او همفکر بودند آزمایشگاه تحقیقاتی آلات موسیقی کاوایی را تاسیس نمود.

باید گفت که پیانو کاوایی یکی از بهترین برندهای ژاپنی سازنده انواع پیانو می باشد که کیفیت ساخت و صدای آن در جهان زبانزد هنرمندان است. انواع پیانوهای کاوایی از نظر طراحی دارای استایل مینیمال و جمع و جور می باشند و از کیفیت نسبتا بالایی نیز برخوردار هستند.

از بهترین نمونه های پیانو کاوایی که مناسب برای افراد حرفه ای است میتوان موارد زیر را نام برد:

پیانو دیجیتال کاوایی KDP 90 R.

پیانو کاوایی CN 27 W.

پیانو کاوایی CA 49 W.

پیانو کاوایی CN 39 R.

نکته ی مهمی که دانستن آن خالی از لطف نیست نمونه ها و برندهای دیگر پیانو که در اینجا ذکر نشده است، بدین معنی نیست که از کارایی و عملکرد مطلوب برخوردار نیستند، بلکه پیانوهای دیجیتال از ارزانترین تا گران ترین آنها بسته به نوع استفاده ی افراد، از مبتدی تا حرفه ای، مطلوب و قابل قبول هستند.

خرید بهترین پیانو دیجیتال مبتدی تا حرفه ای از فروشگاه آلیک موزیک:

یکی از معتبرترین فروشگاه های آلات موسیقی ایرانی و خارجی، فروشگاه آلیک موزیک می باشد. که می توان گفت بزرگ ترین پخش کننده ی انواع پیانوهای دیجیتال و آکوستیک در ایران محسوب می شود. بنابراین اگر قصد خرید پیانو دیجیتال را دارید می توانید از فروشگاه آلیک موزیک مدلها و برندهای معرفی شده را که بهترین در نوع خود هستند؛ خریداری نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا