تکنولوژی

جانی آیو به Airbnb پیوست

شرکت ایر بی‌ان‌بی (Airbnb) اخیرا از عقد قرارداد همکاری با جانی آیو خبر داد که می‌تواند منجر به طراحی انواع محصولات و سرویس‌های جدید طی چند سال آینده شود.

برایان چسکی، از بنیانگذاران و مدیران ایر بی‌ان‌بی به تازگی اعلام کرد که این شرکت قراردادی چند ساله را با شرکت طراحی تحت نظر جان آیو یعنی لاو فرام (LoveFrom) به امضا رسانده و از این قرارداد به عنوان یک «همکاری ویژه» یاد کرد.

چسکی عنوان کرد که از تجارب و دانش آیو برای کمک به تیم طراحی داخلی ایر بی‌ان‌بی استفاده خواهد شد. اگر جانی آیو اخیرا مدیریت شرکت تازه‌تاسیس لاو فرام را برعهده دارد، اما علاقه‌مندان به دنیای فناوری او را با اپل می‌شناسند.

جایی که ردپای آیو را می‌توان در طراحی بسیاری از محصولات این غول دنیای فناوری همانند آیفون، آیپد، مک بوک ایر، اپل واچ و چندین پروژه دیگر مشاهده کرد. اگر خاطرتان باشد آیو در سال 2019 میلادی و بعد از آن حدود دو دهه کار در اپل، از این شرکت خداحافظی کرد.

در آن زمان، اپل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اگرچه جانی آیو دیگر مسئولیتی رسمی‌در این شرکت ندارد اما اپل همکاری‌های خود را با شرکت تحت هدایت وی یعنی لاو فرام ادامه خواهد داد. با این حال، آیو اکنون وارد همکاری جدید با ایر بی‌ان‌بی شده است.

متاسفانه چسکی اطلاعات دقیقی را در خصوص جزییات این قرارداد و اینکه آیو قرار است در این شرکت چه هدفی را دنبال کند، ارائه نداد. طبق گزارش فایننشال تایمز، جانی آیو پلتفرم اجاره‌ این شرکت را رهبری و تغییراتی را در اپلیکیشن و همچنین وب‌سایت آن اعمال خواهد کرد.

او همچنین به بازطراحی سیستم مبتنی بر امتیاز مورد استفاده توسط میهمانان و میزبانان نیز کمک خواهد کرد. نتیجه این همکاری، منجر به کنار گذاشتن الکس اشلایفر از سمت مدیریت تیم طراحی از ایر بی‌ان‌بی خواهد شد.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا