تکنولوژی

ایسوس GT-AXE11000 رونمایی شد؛ اولین روتر با پشتیبانی از وای فای 6E

ایسوس به تازگی از روتر جدیدی به نام GT-AXE11000 رونمایی کرد که در نوع خود اولین روتر با قابلیت پشتیبانی از وای فای 6E محسوب می‌شود.

بعد از آزادسازی فرکانس 6 گیگاهرتزی برای استفاده‌های بی‌نیاز از مجوز توسط کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC)، شرکت تایوانی در جریان مراسم Meta Buffs خود برای اولین بار، از روتری پرده برداشت که از وای فای 6E در فرکانس 6 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند.

به عبارتی دیگر، ایسوس Rog Rapture GT-AXE11000، یک روتر سه بانده گیمینگ است که می‌تواند سیگنال‌ها را در فرکانس جدید 6 گیگاهرتزی ارسال و دریافت کند. از لحاظ ظاهری، این مدل شبیه به روتر قبلی این شرکت یعنی GT-AX11000 است به طوری که از طراحی مدرن و البته هشت آنتن بهره می‌برد.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای در این رابطه نوشت: ایسوس شرکتی شناخته‌شده در بازار شبکه محسوب می‌شود و به عنوان اولین شرکت، روتری با پشتیبانی از وای فای 6 را تولید کند. حال ایسوس با محصول جدید خود یعنی GT-AXE11000 که از وای فای 6E پشتیبانی می‌کند، می‌تواند پهنای باند وایدتری را به ارمغان آورد.

این روتر می‌تواند تفاوتی چشمگیر را برای گیمرها و علاقه‌مندان به فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در اجرای محتوا به دنبال داشته باشد. از دیگر مشخصات این روتر می‌توان به پردازنده 64 بیتی 1.8 گیگاهرتزی و رم یک گیگابایتی اشاره کرد.

البته هنوز قیمتی برای این روتر از سوی ایسوس اعلام نشده اما از آنجایی که مدل قبلی با قیمت 450 دلار عرضه شد، احتمالا محصول جدید با قیمتی بیشتر از 450 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا