اپل

اولین اپل استور شناور در سنگاپور افتتاح می شود

اگرچه این روزها و به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، استقبال چندانی از فروشگاه‌های اپل در سراسر دنیا نمی‌شود اما این شرکت اخیرا از تصمیم خود برای ساخت فروشگاهی جدید و البه متفاوت در کشور سنگاپور خبر داد که روی آب شناور خواهد بود.

قرار است این فروشگاه منحصر به‌فرد در منطقه Marina Bay Sands احداث شود که در صورت اتمام این پروژه، اپل افتخار ساخت اولین فروشگاه خرده فروشی شناور روی سطح آب در جهان را به نام خود ثبت خواهد کرد.

این فروشگاه جدید که در یک منطقه مجلل و در کنار هتلی لوکس واقع خواهد شد، سومین فروشگاه اپل در کشور سنگاپور به شمار می‌رود. اولین فروشگاه این شرکت در Orchard Road در سال 2017 و دومین فروشگاه نیز در سال 2019 و در فروشگاه Jewel Changi افتتاح شد.

این فروشگاه به گونه‌ای طراحی شده که در روز شبیه به یک سفینه فضایی به نظر می‌رسد. برخی نیز از آن به عنوان یک محل تئاتر با نمایی آینده‌نگرانه یاد کرده‌اند. اما در شب و با چراغانی شدن شهر، همانند یک فانوس می‌درخشد.

هنوز جزییاتی در خصوص این فروشگاه اعلام نشده و مشخص نیست که مساحت آن چقدر خواهد بود. با این حال، چیزی که می‌دانیم این است که فروشگاه جدید شناوری اپل، 512امین فروشگاه این شرکت در سراسر جهان به شمار می‌رود که قرار است به زودی افتتاح شود. اخیرا وب‌سایت 9to5mac نیز با انتشار تصاویری تبلیغاتی از این فروشگاه، از آن به عنوان «فانوس خلیج» یاد کرد.

اولین اپل استور شناور در سنگاپور افتتاح می شود

در توضیحات این تصاویر آمده است: در طول روز، پل‌های شیشه‌ای فروشگاه قادرند آسمان شهر و حرکات امواج را بازتاب دهند. در شب نیز این سازه کروی با رنگ‌های جذاب خود روشن می‌شود و چیزی شبیه به فانوس‌های قدیمی‌را در معرض دید مشاهده‌کنندگان قرار می‌دهد. این فانوس‌ها در جشنواره‌ای که در فصل پاییز در کشور سنگاپور برگزار می‌شود، روشن می‌شوند. سقف این بنا به صورت گنبدی طراحی شده و همین مساله باعث می‌شود تا نور به داخل بنا نفوذ کند. همچنین این سازه از بالا شبیه به عنبیه چشم شیشه‌ای است که به نگاه خود را به آسمان دوخته است.

اولین اپل استور شناور در سنگاپور افتتاح می شود

طبق آنچه اعلام ده، این فروشگاه نیز طبق همان روالی که روزهای شیوع ویروس کرونا در سایر فروشگاه‌ها دنبال می‌شود، از علاقه‌مندان و خریداران میزبانی خواهد کرد و تمامی‌اقدامات پیشگیرانه رعایت خواهد شد.

اولین اپل استور شناور در سنگاپور افتتاح می شود اولین اپل استور شناور در سنگاپور افتتاح می شود

منبع
ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا