سامسونگ

سامسونگ چه محصولاتی را برای رویداد Galaxy Unpacked خود آماده کرده است؟

شیوع ویروس کرونا، جهان را در بهت سنگینی فرو برد و سایه سنگینی را بر بسیاری از کسب‌وکارها و رویدادهای بین المللی انداخته است. سامسونگ اما این روزها سخت مشغول فراهم کردن مقدمات مراسم رونمایی از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار و دیگر دستاوردهای مهندسان خود است.

این شرکت قصد دارد تا در تاریخ 15 مرداد ماه، رویدادی به نام Galaxy Unpacked را برگزار و از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند. مراسمی‌که قرار است به صورت آنلاین برگزار شود و به لطف مطالب و خبرهایی که تاکنون منتشر شده، می‌دانیم که در این رویداد شاهد معرفی پنج محصول جدید خواهیم بود. در ادامه قصد داریم تا نگاهی گذرا به این محصولات بیندازیم.

گلکسی نوت 20

بی‌تردید مدل‌های جدید سری نوت، بازیگر اصلی این مراسم خواهند بود. گوشی‌های پرچمداری که امسال تحت عنوان گلکسی نوت 20 معرفی خواهند شد و می‌توانند با قلم اس پِن و قابلیت‌ها و مشخصات فنی قوی، اسمارت‌ فونی تمام عیار برای طرفداران برند گلکسی باشند.

سامسونگ امسال مدل گلکسی نوت 20 اولترا را نیز برای رونمایی آماده کرده که طبق اطلاعاتی که تابه امروز از این گوشی منتشر شده، از یک نمایشگر 6.9 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتزی و دوربین پیشرفته 120 مگاپیکسلی بهره می‌برد. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت این گوشی منتشر نشده اما قطعا جزو مدل‌هایی با برچسب قیمتی بالاتر از 1000 دلار خواهند بود.

گلکسی نوت 20

گلکسی باد لایو

سال گذشته، اپل از نسل جدید ایرباد وایرلس خود به نام ایرپاد پرو پرده برداشت که به قابلیت حذف نویز فعال مجهز بود. این محصول نگاه علاقه‌مندان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرد. حال سامسونگ برای رقابت با اپل، محصول جدیدی به نام گلکسی باد لایو را در دست ساخت دارد که احتمالا در این رویداد از آن رونمایی خواهد شد.

البته فعلا نام دقیق این ایرباد وایرلس مشخص نشده و نمی‌توان با قاطعیت در خصوص نام آن حرف زد. پیشتر برخی از منابع خبری این محصول را تحت عنوان Galaxy Beans معرفی کرده بودند. جدای از نامی ‌که در نهایت برای آن انتخاب خواهد شد، ایرباد وایرلس جدید سامسونگ قطعا به فناوری حذف نویز فعال مجهز خواهد بود.

گلکسی باد لایو

همچنین برخی از منابع خبری نیز اعلام کرده‌اند در این محصول از چند میکروفون روی هر یک از گوشی‌های ایرباد استفاده شده که می‌تواند منجر به افزایش کیفیت صدا در حین برقراری تماس شود.

گلکسی تب جدید

اگر خاطرتان باشد، سامسونگ در سال گذشته از محصولی به نام گلکسی تب اس6 پرده برداشت که رقیبی اندرویدی برای آیپد پرو اپل به شمار می‌رفت. محصولی که طرفداران زیادی را در بازارهای جهانی پیدا کرد و اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا نسل جدید این تبلت را نیز به بازار عرضه کند.

گلکسی تب جدید

محصولی که نام گلکسی تب اس7 برای آن پیش‌بینی شده و گفته می‌شود مجهز به نمایشگر 11 اینچی عرضه خواهد شد. البته رونمایی از مدل گلکسی تب اس7 پلاس نیز در این رویداد دور از ذهن نیست. تبلتی که احتمالا مجهز به نمایشگر 12.4 اینچی امولد و باتری 1090 میلی آمپری عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به رم 8 گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس، حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی و پشتیبانی از فناوری 5G اشاره کرد.

گلکسی فولد 2

با توجه به تصاویر و تیزرهایی که این محصول به بیرون درز کرده، همگان می‌دانند که نسل جدید گوشی‌های مجهز به نمایشگر تاشوی سامسونگ در راه است. این محصول احتمالا با نام گلکسی فولد 2 معرفی خواهد شد.

این گوشی قرار است تمامی‌خاطرات بدی که گلکسی فولد سال گذشته، برای سامسونگ رقم زد، به طور کامل پاک کند و تجربه لذت‌بخش و بدون دردسری از کار با گوشی‌های تاشو را برای طرفداران این برند رقم بزند.

گلکسی فولد 2

طبق افشاگری‌های منابع خبری، مشخصاتی همچون نمایشگر 7.5 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتزی پیش‌بینی شده است. گفته می‌شود که این محصول با قیمتی مناسب‌تر از نسخه سال قبل به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی واچ 3

به گمان بسیاری از تحلیلگران، گلکسی واچ 3 نیز یکی از محصولاتی خواهد بود که توسط مدیران سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked این شرکت به روی صحنه خواهد آمد. سامسونگ امسال به جای اعمال تغییراتی جزیی در گلکسی اکتیو 2، قصد دارد تا نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را تحت عنوان گلکسی واچ 3 معرفی کند.

محصولی که گفته می‌شود در مدل‌های 45 و 41 میلیمتری عرضه خواهد شد و از نمایشگر 1.2 اینچی به همراه حاشیه فیزیکی بهره خواهد برد. طراحی این ساعت، نمایی نزدیک به ساعت‌های معمولی را به آن بخشیده که می‌تواند خبر خوبی برای آن‌هایی باشد که از طراحی متفاوت ساعت‌های هوشمند چندان خوششان نمی‌آید.

گلکسی واچ 3

 

منبع
Mashable

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا