اپل

اپل مشکلات جدید کاربران آیفون را تایید کرد

اپل اخیرا برخی از مشکلات گزارش‌شده از سوی کاربران در گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد را تایید کرد و به نظر می‌رسد که این مشکلات جدی هستند.

یکی از این مشکلات که چندی پیش به آن اشاره داشتیم، مشکل سبز شدن صفحه نمایش در گوشی‌های جدید آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس بود که گلایه‌هایی زیادی را از سوی کاربران به دنبال داشت. این مشکل در گوشی برخی از کاربران، بیشتر به یک عیب نرم‌افزاری مربوط می‌شود که در پی نصب بروزرسانی جدید آی او اس ایجاد شده است. اما برای برخی دیگر و طبق تایید اپل، در پی یک نقص سخت‌افزاری بوجود آمده و می‌بایست از صفحه نمایش جدید استفاده شود.

این مشکل باعث شده تا یک نور سبز رنگ، تمام نمایشگر را دربرگیرد. در برخی از گوشی‌ها، این مساله در زمانی که نور صفحه نمایش کم است، ظاهر می‌شود اما برخی از کاربران بعد از باز کردن قفل دستگاه و برخی نیز پس به طور دائمی‌آن را مشاهده می‌کنند.

اگرچه بیشتر این کاربران، دارندگان گوشی‌های خانواده آیفون 11 هستند اما تعدادی از دارندگان مدل آیفون 10 نیز این مشکل را گزارش داده‌اند. در گزارش‌ها آمده است که این مشکل، در نسخه آی او اس 13.4 وجود داشته و با نصب آی او اس 13.5 و آی او اس 13.5.1 بدتر شده است.

از این رو، هنوز مشخص نیست که از چه طریقی می‌توان این مشکل را برطرف کرد. احتمالا اپل بخواهد این مساله را از طریق ارائه یک بروزرسانی جدید برطرف کند. اما بعید به نظر می‌رسد که این مشکل ناشی از یک باگ نرم‌افزاری باشد چراکه با یک اسکرین شات گرفتن و مشاهده آن در یک نمایشگر دیگر، خبری از نور سبز رنگ نخواهد بود.

بنابراین، نمی‌توان این مشکل را به نرم‌افزار دستگاه مرتبط دانست. با این حال، شاید مشکل مذکور نتیجه یک باگ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در کنار هم باشد که در پی عرضه بروزرسانی، نمایشگر اولد دستگاه را تحت تاثیر قرار داده است.

برخی از کاربران گزارش داده‌اند که این مشکل در نسخه بتای بروزرسانی آی او اس 13.5.5 نیز مشاهده شده است. بنابراین، فعلا نمی‌توان زمان دقیقی را برای رفع این مشکل عنوان کرد.

اپل مشکلات جدید برای کاربران آیفون را تایید کرد

منبع
Forbes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا