اپل

آیفون 9 احتمالا 27 فروردین رونمایی می‌شود

نسل جدید گوشی‌های ارزان‌قیمت اپل که قرار است تحت عنوان آیفون 9 به بازار عرضه شود، احتمالا در تاریخ 15 مارس (27 فروردین ماه) رونمایی خواهد شد.

این گوشی که ادامه‌دهنده راه آیفون SE سال 2016 خواهد بود، از مشخصات فنی مناسبی و قیمت مقرون‌ به‌صرفه‌ای بهره می‌برد و می‌تواند گزینه مناسبی برای آن‌هایی که باشد که می‌خواهند لذت کار با گوشی‌های آیفون را با پرداخت هزینه کمتری تجربه کنند.

اگر خاطرتان باشد چندی پیش در خبرها آمده بود که شیوع ویروس کرونا در جهان و تحت تاثیر قرار گرفتن روند تولید محصولات اپل در چین، رونمایی و عرضه آیفون‌های امسال این شرکت به تعویق خواهد افتاد. اما در گزارشی که اخیرا منتشر شده، آمده است که شرکت اپل جلسه‌ای داخلی را با حضور مدیران خود برگزار کرد که در نتیجه، زمان رونمایی از آیفون 9 روز 27 فروردین اعلام شد.

گفته می‌شود که عرضه این گوشی نیز تقریبا یک هفته بعد آغاز خواهد شد و علاقمندان می‌توانند آیفون 9 را خریداری نمایند. هنوز مشخص نیست که آیا اپل، مراسم آنلاین را برای معرفی این گوشی در نظر گرفته یا تنها به انتشار یک بیانیه بسنده خواهد کرد.

آخرین شنیده‌ها حاکی از آن است که آیفون 9 با قیمت پایه 349 و یا 399 دلار به فروش خواهد رفت. این محصول از نمایشگری نسبتا بزرگ‌تر در مقایسه با مدل قبل بهره می‌برد و حسگر تاچ آیدی نیز در دل آن تعبیه شده است.
البته هنوز این خبر با واکنشی از سوی اپل همراه نشده، اما با توجه به شیوه گسترده کرونا در بسیاری از کشورهای جهان، این احتمال نیز وجود دارد که شاهد تغییر زمان معرفی اعلام‌شده باشیم.

نوشته های مشابه

‫715 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا