اپل

تولید آزمایشی آیفون 9 اپل آغاز شد

شرکت اپل اخیرا با انتشار گزارشی از فروش بالای گوشی‌های آیفون خود در سه ماهه پایانی سال 2019 خبر داد و  توانست رکورد جدیدی را در فروش این گوشی‌ها ثبت کند. اما علی‌رغم این موفقیت، هنوز هم بسیاری از کاربران منتظر عرضه آیفون کوچک‌تر و البته ارزان‌قیمت مجهز به دکمه هوم این شرکت به بازار هستند.

چند وقتیست که اپل تولید نسل جدید آیفون SE را در سر دارد، که برخی از منابع خبری از آن به عنوان آیفون 9 یاد کرده‌اند. محصلولی که ظاهری شبیه به آیفون 6، آیفون 7 و آیفون 8 دارد و ‌می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

در همین رابطه ساعاتی پیش، وب‌سایت My Drivers با انتشار گزارشی مدعی شد که شرکت اپل تولید آزمایشی آیفون 9 را آغاز کرده و قرار است در ماه مارس یعنی در فصل بهار به بازار عرضه شود. طبق گفته منابع خبری آشنا به شرکت اپل، این شرکت تولید چیزی حدود 30 میلیون آیفون 9 را در دستور کار دارد.

اگرچه هنوز چیزی تایید نشده، اما گفته ‌می‌شود که تولید انبوه آیفون 9 از اواسط ماه فوریه کلید خواهد خورد. در خصوص قیمت این گوشی نیز باید گفت که احتمالا بهای 430 دلار برای آن در نظر گرفته ‌می‌شود. گفتنی است اپل، گوشی آیفون SE خود را با قیمت 399 دلار عرضه کرده بود.

متاسفانه هنوز جزییات دقیقی در خصوص مشخصات این گوشی اعلام نشده، اما طبق معمول، برخی منابع خبری اطلاعاتی را در رابطه با آیفون 9 پیش‌بینی کرده‌اند که از میان آن‌ها ‌می‌توان به نمایشگر 4.7 اینچی و پردازنده A13 اشاره کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا