هواوی

گوشی 5G آنر 30 اس با دوربین چهاگانه معرفی شد

تقریبا یک هفته پس از رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری P هواوی، برند آنر که زیرمجموعه این شرکت به حساب می‌آید، از گوشی جدید و 5G خود تحت عنوان آنر 30 اس پرده برداشت.

آنر 30 اس مشخصات پیشرفته‌ای را در دل خود جای داده و به لطف برخورداری از گلس جدید، بدنه‌ای آلومینیومی‌و همچنین فناوری 5G دو حالته که در پردازنده کایرین 820 تعبیه شده، توانسته خود را به محصولی قابل رقابت برای نمونه‌های مشابه بازار تبدیل کند.

مهندسان آنر این گوشی را به نمایشگر 6.5 اینچی اچ‌دی پلاس مجهز کرده‌اند که از یک دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی در قسمت بالایی نمایشگر بهره می‌برد. در سمت راست بدنه، یک دکمه خازنی مجهز به حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

در قسمت پشتی اما شاهد بکارگیری دوربین چهارگانه هستیم که با آرایشی مستطیلی در کنار هم جای گرفته‌اند. این دوربین از یک سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی، یک سنسور تله فوتوی 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری و زوم هیبریدی 20 برابری، یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق بهره می‌برد.

توان پردازشی دستگاه از طریق پردازنده کایرین 820 که از هشته هسته پردازشی بهره می‌برد، تامین می‌شود. همچنین یک پردازنده سیگنال تصویری کایرین IPS 5.0 نیز در این دستگاه جای گرفته که می‌تواند عملکرد دوربین را ارتقا داده و نقش تاثیرگذاری را در کاهش نویز ایفا کند.

گوشی 5G آنر 30 اس با دوربین چهاگانه معرفی شد

نرم افزاری آنر 30 اس نیز مبتنی بر اندروید 10 و با رابط کاربری Magic UI 3.1.1 است. یک باتری 4000 میلی آمپری نیز انرژی مورد نیاز را به رگ‌های این اسمارت فون تزریق می‌کند. این باتری از فناوری شارژ سریع 40 واتی بهره می‌برد.

به گفته آنر، این گوشی مجهز به رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 335 دلار عرضه خواهد شد و مدل دوم نیز مجهز به رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی با قیمت 380 دلار به دست خریداران خواهد رسید.

گوشی 5G آنر 30 اس با دوربین چهاگانه معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا