بازیموبایل

گوشی گیمینگ «نوبیا رد مجیک 5G» مجهز سیستم خنک‌کننده معرفی شد

جدیدترین گوشی گیمینگ بازار را شرکت نوبیا ساعاتی پیش تحت عنوان رد مجیک 5G –Red Magic 5G- معرفر کرد.

محصولی که از مشخصات فنی قوی و نمایشگری با بالاترین نرخ رفرش در میان گوشی‌های موجود در بازار بهره ‌هابرد و توانسته به عنوان رقیبی جدید و تازه‌نفس برای اسمارت‌فون‌های گیمینگ موجود، قد علم کند. این گوشی به نمایشگری با نرخ رفرش 144 هرتزی و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 865 مجهز شده است.

حافظه رم این گوشی تا 16 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی آن نیز تا 256 گیگابایت قابل ارتقاست. پشتیانی از فناوری 5G و برخورداری از سیستم پیشرفته خنک‌کننده «اکتیو ایر کولینگ» از جمله ویژگی‌های بارز رد مجیک 5G محسوب ‌هاشود.

به گفته نوبیا، سیستم مذکور ‌هاتواند تا 18 درصد دمای دستگاه را در حین اجرای بازی و پردازش‌های سنگین، کاهش دهد. همچنین این سیستم خنک‌کننده از داغ شدن گوشی در حین شارژ با حداکثر سرعت شارژ 55 واتی نیز جلوگیری ‌هاکند.

در این گوشی گیمینگ از نمایشگر امولد 6.65 اینچی فول اچ‌دی پلاس با حداقل حاشیه در قسمت بالای و پایینی استفاده شده است. دوربین سلفی رد مجیک 5G از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره ‌هابرد و سنسور اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر تعبیه شده است..

در کنار پردازنده اسنپدراگون 865، مودم X55 جای گرفته است. در قسمت پشتی اما مهندسان نوبیا، از سیستم دوربین سه‌گانه در میان بدنه آلومینیو‌هادستگاه استفاده کرده‌اند. این دوربین به سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است.

گوشی گیمینگ «نوبیا رد مجیک 5G

چند ماشه خازنی نیز روی بدنه دستگاه مشاهده ‌هاشود که از نرخ سمپلینگ 300 هرتزی برخوردارند. یک باتری 4500 میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه را به رگ‌های این اسمارت‌فون تزریق ‌هاکند.

نرم‌افزار رد مجیک 5G مبتنی بر Red Magic OS است که روی اندروید 10 پیاده‌سازی شده است. وای‌فای 6، ورودی هدفون و برخورداری از سه میکروفون از دیگر ویژگی‌ها این گوشی است. در خصوص قیمت نیز باید گفت که مدل مجهز به رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 540 دلار،  مدل مجهز به رم 12 و حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 585 دلار، مدل مجهز به رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی با قیمت 625 دلار و بالاخره مدل مجهز به رم 16 و حافظه 256 گیگابایتی با قیمت 712 دلار به فروش خواهد رفت.

گوشی گیمینگ «نوبیا رد مجیک 5G

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا