بازیموبایل

گوشی‌ها‌ی گیمینگ بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو معرفی شدند

برند بلک شارک متعلق به شرکت شیائومی‌‌ از دو گوشی جدید به نام‌ها‌ی بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو که ویژه علاقمندان به بازی‌ها‌ی موبایل ساخته شده‌اند، پرده برداشت.

دو اسمارت فونی که از مشخصات و قابلیت‌ها‌ی فنی قابل‌توجهی با تمرکز روی اجرای بهتر انواع بازی‌ها‌ بهره می‌‌برند و می‌‌توانند گزینه‌ها‌ی مناسبی برای آن دسته از خریدارانی باشند که بازی‌ها‌ی موبایلی، برای آن‌ها‌ در اولویت است.

و اما در خصوص این دو گوشی باید گفت که مدل بلک شارک 3 پرو در مقایسه با مدل بلک شارک 3 از نمایشگری بزرگ‌تری و چند قابلیت بیشتر بهره می‌‌برد. بلک شارک 3 پرو به یک صفحه نمایش 7.1 اینچی امولد با رزولوشن QHD+ با نرخ رفرش 90 هرتزی مجهز شده و از نرخ تاچ سمپلنگ 270 هرتزی نیز بهره می‌‌برد که تاکنون در هیچ گوشی هوشمندی مشاهده نشده است.

توان پردازشی این دستگاه از طریق چیپست اسنپدراگون 865 تامین می‌‌شود و از فناوری 5G نیز پشتیبانی می‌‌کند. علاقمندان می‌‌توانند بلک شارک 3 پرو را در دو نسخه مجهز به رم 8 و یا 12 گیگابایتی خریداری نمایند. البته حافظه داخلی آن تنها در یک مدل و آن هم با ظرفیت 256 گیگابایتی عرضه می‌‌شود.

در قسمت پشتی بدنه از دوربینی سه گانه استفاده شده که از یک سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.8، یک سنسور 13 مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور 5 مگاپیکسلی عمق بهره می‌‌برد. برای طرفداران عکس‌ها‌ی سلفی نیز یک سنسور 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

در بلک شارک 3 پرو از یک باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده شده که از فناوری شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌‌کند. این یعنی تنها ظرف 38 دقیقه، می‌‌توان ظرفیت 5000 میلی‌آمپری باتری را از صفر به 100 درصد رساند. در این گوشی از چند ماشه مکانیکی پاپ‌اپ نیز استفاده شده است که می‌‌توانند تا 300 هزار بار بدون مشکل از جای خود بیرون بیایند.

 بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو

در رابطه با مشخصات بلک شارک 3 نیز باید گفت که این دستگاه از نمایشگر کوچک‌تر 6.67 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌‌برد و یک باتری 4720 میلی‌آمپری نیز انرژی لازم برای روشن ماندن دستگاه را تامین می‌‌کند.

مدل‌ها‌ی قابل‌عرضه بلک شارک 3 شامل نسخه مجهز به رم 8 و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی، رم 12 و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی و رم 12 و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی می‌‌شوند. دیگر مشخصات این دستگاه، با مدل پرو تقریبا یکسان است.

 بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو

در هر دو دستگاه از سیستم خنک‌کننده پیشرفته برای کاهش دمای دستگاه در حین اجرای بازی‌ها‌ تعبیه شده و به گفته شرکت سازنده، عملکرد آن نسبت به آنچه در مدل قبلی بکار رفته، تا دو برابر ارتقا یافته است.

عرضه این دو گوشی طی چند روز آینده و با قیمت 500 دلار برای بلک شارک 3 مجهز به رم 8 و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی و 675 دلار برای بلک شارک 3 پرو مجهز به رم 8 و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی آغاز خواهد شد.

 بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا