پوشیدنی هوشمند

«اوپو واچ» در راه است؛ رقیبی جدید برای اپل واچ

به نظر موفقیت‌های اوپو در بازار گوشی‌های هوشمند در طی چند سال اخیر، جرات بیشتری را به مدیران این شرکت داده و قرار است شاهد عرضه ساعت هوشمندی جدید تحت عنوان اوپو واچ از سوی این شرکت باشیم.

محصولی که از لحاظ ظاهری، شباهتی نسبی به اپل واچ خواهد داشت و طبق گفته اوپو، در تاریخ ششم مارس یعنی سه روز دیگر در جریان رویدادی به نام Oppo Find X2 در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. همانطور که مشاهده می‌کنید، اوپو با انتشار توییتی در فضای مجازی از برگزاری این رویداد خبر داد.

اگرچه هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت و مشخصات این محصول، منتشر نشده اما طبق تصویری که از اوپو واچ می‌ بینیم، می‌توان به برخی از ویژگی‌های آن پی برد. کاربران می‌توانند با این ساعت، تماس‌های دریافتی خود را پاسخ داده و یا با مخاطبان خود تماس بگیرند. همچنین با توجه به گزینه‌ای که در سمت راست نمایشگر مشاهده می‌شود، می‌توان در صورتی که قادر به پاسخگویی نیستید، برای شخص تماس‌گیرنده، پیام متنی ارسال کنید.

طراحی کلی بدنه اوپو واچ به اپل واچ نزدیک است اما خبری از دیجیتال کرون در این ساعت نیست؛ در عوض اوپو از یک دکمه که بیشتر در ساعت‌های مجهز به WearOS مشاهده می‌شود، استفاده کرده است. همچنین، این ساعت جدید در رنگ آبی نیز عرضه می‌شود که هنوز این رنگ به مجموعه رنگ‌های اپل واچ اضافه نشده است.

اطلاعات منتشرشده از سوی اوپو نشان می‌دهد که در ساخت این اسمارت واچ از نمایشگری 3D مجهز به شیشه منحنی استفاده شده است. همچنین یک میکروفون و یک خط سبز روی دکمه پایینی گوشی مشاهده می‌شود. گفته می‌شود که این سیستم مجهز به پلتفرم WearOS به بازار عرضه خواهد شد.

«اوپو وچ» در راه است؛ رقیبی جدید برای اپل واچ «اوپو وچ» در راه است؛ رقیبی جدید برای اپل واچ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا