گوگل

پای گوگل ارث به سه مرورگر دیگر باز شد

بالاخره پس از سه سال انتظار، پشتیبانی از گوگل ارث برای مرورگرهای دیگری به غیر از کروم همانند فایرفاکس، اپرا و اج نیز فراهم شد.

جی بک، مهندس نرم‌افزار گوگل ارث در این رابطه گفت: بعد از شش ماه تست و عرضه نسخه بتای عمومی، اکنون ‌می‌توان گوگل ارث را بروی مرورگرهای فایرفاکس، اج و اپرا نیز اجرا کرد. این غول نرم‌افزاری دنیا در سال 2017، گوگل ارث را برای مرورگر کروم خود عرضه کرد؛ سرویسی که با ارائه نقشه‌های سه‌بعدی و تصاویر جذاب خود می‌توانست اطلاعات جالبی را در خصوص محل زندگی افراد و همچنین مناطقی که به دنبال کسب اطلاعات از آن‌ها بودند، در اختیارشان بگذارد.

استفاده از این سرویس تاکنون تنها در مرورگر کروم میسر بود که خوشبختانه گوگل اخیرا اعلام کرد در بروزرسانی جدید گوگل ارث، می‌توان از این سرویس در مرورگرهای فایرفاکس، اج و اپرا نیز بهره برد. ناگفته نماند که هنوز اجرای گوگل ارث روی دیگر مرورگرها با وقفه و تاخیر اندکی همراه می‌شود که به احتمال بسیار زیاد، در آینده نزدیک این مشکل برطرف خواهد

گوگل در این رابطه اعلام کرد که مهندسان این شرکت مشغول کار روی این سرویس در دیگر مرورگرها هستند تا بتوانند تجربه‌ای بی‌دردسر از اجرای این برنامه را داشته باشند. گفته می‌شود که بزودی مرورگر سافاری نیز به این جمع اضافه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا