اپلویروس کرونا

افزایش فروش آیپد در پی شیوع کرونا

سلطه اپل بر بازار تبلت‌های جهان بر کسی پوشیده نیست و به نظر می‌رسد که کرونا هم نتوانسته فروش محصولات این شرکت را تحت الشعاع قرار دهد. بلکه برعکس، طبق آخرین گزارش‌ها، شیوع این ویروس، تقاضا برای خرید آیپدها را افزایش داده است.

وب‌سایت DigiTimes با انتشار گزارشی مدعی شد که علی‌رغم نگرانی‌هایی که در پی شیوع ویروس کرونا برای انسان‌ها و همچنین تولیدکنندگان محصولات هوشمند بوجود آمده، آیپد اما توانسته از این آشفتگی، نهایت استفاده را ببرند.

همانطور که می‌دانید با گسترش کرونا، بسیاری از شرکت‌ها و تولیدکنندگان دستگاه‌های الکترونیکی، فعالیت خود در تولید و فروش محصولاتشان متوقف کرده‌اند. اما از آنجایی که شرکت‌ها نمی‌توانند کسب‌وکارهای خود را به طور کامل تعطیل کنند، بسیاری از کارمندان به استفاده از راهکارهایی همچون دورکاری و انجام امور از خانه‌هایشان روی آورده‌اند.

در نتیجه، تقاضا برای خرید دستگاه‌هایی همچون تبلت‌های آیپد که می‌توانند گزینه مناسبی برای کارمندان و همچنین دانشجویان باشند، به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. این دستگاه‌ها از توان پردازشی و قابلت‌های متنوعی برخوردارند و می‌توانند پاسخ مناسبی برای نیازهای کاربران باشند.

در این گزارش آمده است، تقاضای بالا برای خرید تبلت‌ها سبب شده بسیاری از فروشگاه‌ها و خرده‌فروشی، با کمبود موجود مواجه شوند. از طرفی دیگر، آن‌هایی که تعداد کمی‌برایشان باقی مانده، قیمت‌ها را افزایش داده‌اند.

پیشتر در خبرها آمده بود که شیوع کرونا برای شرکت‌هایی همچون اپل، علی‌رغم متوقف کردن چند روزه تولیداتشان، سودآور بوده است. به عبارتی دیگر، ماندن افراد در خانه‌ها و زمان بیشتری که برای کار با دستگاه‌های هوشمندشان در اختیار دارند، منجر به افزایش خرید اپلیکیشن‌ها در اپ استور خواهد شد و طبق برآوردها، میزان درآمدهای این شرکت از اپ استور با رشد محسوسی همراه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا