سامسونگ

عکسهای گلکسی اس ۲۰ سامسونگ تصادفی لو رفت

این نخستین انتشار تصادفی عکسهای محصول آینده سامسونگ نیست

سامسونگ به طور تصادفی عکسهای از گلکسی اس ۲۰ /  Galaxy S20 را منتشر کرده است.

عکسهای گلکسی اس ۲۰ بخشی از محتوای بخش مارکتینگ گلکسی اس ۲۰ را تشکیل می‌دادند برای مدتی کوتاه روی وب سایت این شرکت منتشر شدند.

این عکسها تایید کننده شایعاتی بود که پیش از این درباره این موبایل سامسونگ منتشر شده بود و در آن گفته شده بود که سامسونگ به دنبال نامگذاری گلکسی اس ۲۰  / Galaxy S20 به جای گلکسی اس ۱۱ ( به طور معمول انتظار می‌رفت سامسونگ بعد از گلکسی اس ۱۰ به سراغ نام گلکسی اس ۱۱ بیاید ) است.

همچنین شایعات درباره داشتن حفره دوربین سلفی بالای صفحه نمایش و یا چینش لنزهای پشتی به صورت عمودی هم درست از آب در آمد.

این عکسهای گلکسی اس ۲۰ همچنین نشان دهنده یک کیس خاکستری LED برای این موبایل است که مشابه آن را سال قبل در گلکسی اس ۱۰ هم دیده بودیم.

عکسهای Galaxy S20 روی سایت یک فروشگاه سامسونگ در اروپا قرار گرفت و بلافاصله برداشته شد.

عکس گلکسی اس ۲۰

این نخستین بار نیست که سامسونگ به صورت اتفاقی تصاویر یک محصول آینده خود را روی سایتش منتشر می‌کند. این شرکت قبل از این گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ را یک روز قبل از معرفی آنها روی وب سایتش منتشر کرده بود.

عکسهای گلکسی اس ۲۰ در بدزمانی برای سامسونگ منتشر شده چراکه قرار است هفته آینده ( ۱۱ فوریه ) سامسونگ این موبایلش را در رویدادی که با عنوان Unpacked برگزار می‌شود، رونمایی کند.

در ادامه تخمین‌ها درباره Galaxy S20 گفته می‌شود این موبایل در سه نسخه عرضه می‌شود که یک نسخه آن «اولترا» نام دارد که مشخصات فنی بسیار سطح بالایی دارد. هر سه مدل موبایل احتمالا صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی هستند و از شبکه نسل ۵ موبایل پشتیبانی می‌کنند. همچنین دوربین آنها هم ارتقا پیدا کرده است.

این نخستین اطلاعات لو رفته از این گوشی سامسونگ نیست و پیش ازاین یک کاربر در توییتر مشخصات فنی این موبایل را منتشر کرده بود.

در مراسم Unpacked سامسونگ همچنین انتظار می‌رود این شرکت از گوشی جدیدش که به صورت افقی خمیده می‌شود هم رونمایی کند که بر اساس شایعات نام آن گلکسی اس زد فلیپ / Galaxy Z Flip نام دارد.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا