تکنولوژی

نگاهی به رندرهای لو رفته جدید «هواوی پی40»

کالبدی نسبتا تکراری با دروبین سلفی دوگانه

رندرهای لورفته جدید نشان می‌دهند که هواوی پی40 احتمال در پشت از سیستم دوربین سه‌گانه بهره می‌برد و از این حیث با نسخه فعلی یعنی پی30 پرو تفاوتی ندارد. البته در این رندرها یک سنسور به دوربین سلفی این گوشی اضافه شده است.

گفته می‌شود این رندرها از منابع صنعتی نزدیک به شرکت تولیدکننده گوشی‌های هواوی به‌دست آمده‌اند. در این تصاویر تمامی زوایای گوشی به خوبی دیده می‌شود و شباهت‌های زیادی بین این رندرها و شایعات منتشر شده اخیر وجود دارد.

اما نکته جالب در این رندرهای جدید به‌کارگیری دوربین سه‌گانه‌ای است که در شایعات گذشته هم به ان اشاره شده بود. اما با توجه به اینکه پی30 هم از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد، انتظار می‌رفت هواوی تعداد سنسورهای دروبین این گوشی را افزایش دهد.

در قسمت جلویی گوشی و روی بریدگی نمایشگر اما دو سنسور دیده می‌شود. احتمال می‌رود که سنسور اول یک سسنور با روزولشن بالا باشد و دیگر سنسور برای تشخیص عمق در نظر گرفته شده باشد. وجود چنین سنسوری می‌تواند کیفیت تصاویر پرتره‌ای را که با دوربین سلفی ثبت می‌شوند ارتقا دهد.

یکی دیگر از بخش‌های قابل توجه در این رندرها، حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون است که در هواوی پی30 این جک وجود دارد.

رندرهای هواوی پی40

در کل از لحاظ ظاهری شباهت‌های زیادی بین هواوی پی40 و پی30 پرو وجود دارد. اما کارشناسان احتمال می‌دهند که پی40 پرو در بخش سخت‌افزاری ارتقاء قابل توجهی نسبت به پی30 پرو داشته باشد که این ارتقا شامل افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی نیز می‌شود.

از آنجایی که هواوی مارس امسال را به عنوان تاریخ رونمایی رسمی این گوشی اعلام کرده، احتمالا تا آن زمان تصاویر و اطلاعات بیشتری از این گوشی درز خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا