هواوی

درز تصاویری جدید از گوشی جدید هواوی پی40 پرو

هواوی این روزها در حال تدارک مراسم رونمایی از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود یعنی مدل‌های سری پی40 (P40) است. اگرچه تاکنون، شایعات زیادی در خصوص این گوشی منتشر شده اما ساعاتی پیش، اکانت توییتری OnLeaks، تصاویری رندرشده جدیدی را از گوشی پی40 پرو پست کرده است.

تصاویری که مبتنی بر فایل‌های CAD و با توجه به آنچه تاکنون از این گوشی به بیرون درز کرده بود، طراحی شده‌اند. این فایل‌ها نشان می‌دهند که در پی40 پرو از نمایشگری منحصر به فرد و به اصطلاح کواد-اج استفاده خواهد شد؛ بدین معنی که تمامی‌قسمت‌های این نمایشگر منحنی خواهد بود.

این کار نیازمند استفاده از طراحی جدید فریم در این گوشیست به نحوی که بتواند کاملا، لبه‌های کناری بدنه دستگاه را بپوشاند و صفحه نمایش را به این قسمت‌ها بکشاند. اگرچه در این تصاویر مشخص نیست، اما اگر هواوی احتمالا لبه‌های کناری نمایشگر پی40 پرو را به گونه‌ای طراحی خواهد کرد که بتوانند از وارد آمدن ضربه به پنل نمایشگر پس از سقوط گوشی از ارتفاع جلوگیری کنند.

در خصوص ابعاد نمایشگر نیز باید که احتمالا پنل 6.5 اینچی جای خود را به پنل 6.7 اینچی خواهد داد. در قسمت پشتی نیز شاهد استفاده از یک دوربین 5 مگاپیکسلی هستیم که در فریمی‌مستطیلی و به صورت عمودی کنار هم جای گرفته‌اند.

درز تصاویری جدید از گوشی جدید هواوی پی40 پرو

در سمت چپ ماژول دوربین، سه سنسور اصلی، اولتراواید و پریسکوپ ارتقایافته تعبیه شده است. در سمت راست نیز فلش LED، سنسور ToF برای ارتقای عملکرد دوربین در ثبت عکس‌های پرتره و یک لنز تله‌وتو جای گرفته‌اند.

طبق آخرین شنیده‌ها، هواوی پی40 پرو در اواخر ماه مارس 2019 معرفی خواهد شد. همچنین، قرار است در کنار این مدل از نسخه پی40 و پی40 لایت نیز رونمایی شود. از جمله مشخصاتی که برای این محصول پیش‌بینی شده می‌توان به پردازنده کایرین 990 مجهز به فناوری 5G، رم حداقل 8 گیگابایتی، حافظه حداقل 128 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 10 اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا