تکنولوژینمایشگاه 2020 CES

لنوو «فلکس 5» مجهز به پردازنده نسل دهمی ‌اینتل معرفی شد

در جریان رویداد CES 2020، شرکت لنوو از محصولات جدیدی پرده برداشت که در میان آن‌ها، کروم بوک 13 اینچی فلکس 5 نیز دیده می‌شود. این محصول جزو یکی از اولین کروم بوک‌های مجهز به پردازنده‌های نسل دهمی ‌شرکت اینتل روانه بازار خواهد شد.

این کروم بوک از نوع مدل‌های دو در یک محسوب می‌شود و از نمایشگری 13 اینچی IPS با حداکثر روشنایی 13 نیت و صفحه لمسی بهره می‌برد. لنوو فلکس 5 به دو درگاه USB-C، یک درگاه USB-A، یک ورودی صوتی و یک درگاه میکرو اس‌دی مجهز شده است.

وزن این دستگاه حدود 1.3 کیلوگرم عنوان شده و جنس بدنه آن نیز از آلومینیوم است. کیبورد فلکس 5 از نور زمینه بهره می‌برد و در برابر نفوذ قطرات آب نیز مقاوم است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به بلندگوهای استریو اشاره کرد.

همانطور که اشاره شد توان پردازشی فلکس 5 از طریق پردازنده‌های نسل دهمی ‌اینتل تامین می‌شود و کاربر می‌تواند رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را برای مدل مدنظر خود انتخاب کند. در خصوص ظرفیت باتری نیز باید گفت که فلکس 5 می‌تواند با تا 10 ساعت انرژی را با یکبار شارژ، در خود نگه دارد. قرار است عرضه این محصول از ماه مه سال جاری میلادی و با قیمت تقریبی 359 دلار آغاز شود.

لنوو «فلکس 5» مجهز به پردازنده نسل دهمی ‌اینتل معرفی شد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا