تکنولوژی

مدیر سابق AMD به استخدام شرکت اینتل درآمد

طبق آنچه در پروفایل ماسوما بهایوالا در شبکه اجتماعی لینکدین آمده، این مدیر ارشد سابق شرکت AMD از ماه جاری میلادی به جمع کارکنان شرکت اینتل پیوسته است.

وی از سال 2004 با AMD که رقیب اینتل در زمینه تولید تراشه به شمار می‌رود، همکاری داشت. او در این شرکت به عنوان مدیر ارشد مهندسی طراحی فعالیت داشت و طولی نکشید که در کسوت یکی از مدیران بالارده و نایب رئیس در AMD نقش آفرینی می‌کرد. وی همچنین در بخش تراشه‌های مورد استفاده در کنسول‌های بازی نیز فعالیت داشت.

این مطلب را از دست ندهید: اپل صاحب کسب‌وکار مودم اینتل شد

حال و با پیوستن به اینتل، بهایوالا مدیریت بخش کارت‌های گرافیک اینتل را برعهده گرفته و قرار است که اولین سری از محصولات خود را در سال 2020 تولید کند. سمت دقیق وی در اینتل، نایب رئیس بخش تراشه‌های گرافیکی است.

طبق آنچه در پروفایل بهایوالا آمده، او بیش از 27 سال تجربه در طراحی و ساخت تراشه‌ها را در کارنامه دارد. این برای اولین بار نیست که نیرویی میان اینتل و AMD جابجا می‌شود؛ در سال 2017 نیز راجا کودری در اقدامی‌کاملا ناگهانی، AMD را ترک کرد و یک روز بعد به اینتل پیوست. بعد از این اتفاق نیز چندین بار مدیران AMD به استخدام شرکت اینتل درآمدند.

اگرچه اینتل در اوایل سال جاری میلادی، اطلاعاتی را در خصوص عرضه کارت‌های گرافیک خود در آینده نزدیک ارائه داد، اما متاسفانه هنوز جزییاتی در این رابطه منتشر نشده و مشخص نیست که این محصولات با چه مشخصات و چه زمانی به بازار عرضه خواهند شد.

 

منبع
Tech Spot

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا