هواوی

زمان رونمایی از گوشی جدید تاشوی هواوی مشخص شد

هواوی قصد دارد تا در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه 2020 و در روزهای 24 تا 27 برگزار خواهد شد، از نسخه جدید گوشی مجهز به نمایشگر تاشوی خود تحت عنوان میت ایکس اس رونمایی کند.

این خبر از زبان ریچارد یو، مدیرعامل هواوی اعلام شد. میت ایکس اس، قرار است ادامه دهنده راه میت ایکسی باشد که چندی پیش و با قیمت 2400 دلار عرضه شد. حال نسل جدید این گوشی تاشو، از لولایی ارتقایافته، نمایشگری با مقاومت بیشتر و پردازنده جدید کایرین 990 برخوردار خواهد بود.

همانطور که می‌دانید میت ایکس در ماه فوریه رونمایی شد اما زمان عرضه آن چندین بار به تعویق افتاد و در نهایت، در نوامبر امسال و تنها در کشور چین عرضه شد. این گوشی از ظاهری زیبا و مشخصات فنی قدرتمندی بهره می‌برد و می‌توانست نگاه هر خریداری را به خود جلب کند.

گفته می‌شود که هواوی در سه ماهه نخست سال آینده میلادی، گوشی تاشوی میت خود را به بازار کشورهای اروپایی تزریق خواهد کرد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی، میت ایکس خواهد بود یا میت ایکس اس.

ریچاد یو همچنین اعلام کرد که این شرکت، تولید مدل‌های بیشتری از گوشی‌های مجهز به نمایشگر تاشو را در دستور کار دارد و اظهار امیدواری کرد که بتوانند به روش‌های نوینی برای کاهش وزن این اسمارت فون‌ها دست یابند.

در کنار هواوی، شرکت‌های دیگری نیز به این حوزه ورود کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت موتورولا و گوشی Razr و همچنین شرکت سامسونگ و گوشی گلکسی فولد اشاره کرد. اخیرا شرکت سامسونگ نیز از تصمیم خود برای عرضه مدل‌های جدید گوشی تاشو خبر داد و گفته می‌شود که این محصول از  لحاظ طراحی، شباهت زیادی به موتورولا Razr خواهد داشت.

 

منبع
Mashable

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا