تکنولوژی

بررسی بازار تجارت الکترونیکی ایران در رویداد نیم‌دایره

این رویداد فردا عصر در سالن رایزن برگزار می‌شود

اولین نشست تخصصی از سری رویدادهای نیم‌دایره، فردا چهارشنبه بیستم آذر ماه با هدف بررسی تجارت الکترونیک ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی «رایزن» برگزار می‌شود.

این نشست که با همت گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد برگزار می‌شود، قرار است در اولین قدم خود به تحلیل و بررسی پیچ و خم‌های توسعه تجارت الکترونیک کسب و کارهای ایران بپردازد.

در این نشست نیما نامداری معاون توسعه و نوآوری شرکت تجارت الکترونیکی «ارتباط فردا» به ارائه آمارها و چشم‌اندازها در مسیر توسعه بازارهای آنلاین در ایران می‌پردازد. همچنین در این رویداد قرار است دیجی‌کالا گزارش شش‌ماهه‌ی ابتدایی سال 98 خود را نیز ارائه کند. این گزارش شامل جزییاتی از تحلیل آمارها و رفتارهای کاربران در خرید آنلاین است که برای نخستین بار تدوین شده و ارایه می‌شود.

ضمنا در بخش پایانی مراسم هم میز گردی تخصصی با حضور امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات، سعید محمدی مدیرعامل دیجی‌کالا، حامد رضایی مدیرعامل مدیسه، پشوتن پورپزشک بنیان‌گذار پادرو و شهرام شریف دبیر گروه تکنولوژی روزنامه دنیای اقتصاد برگزار می‌شود که در آن به بررسی چالش‌ها در زمینه توسعه تجارت الکترونیکی در اکوسیستم کسب و کار ایران پرداخته می‌شود.

اولین نشست تخصصی نیم‌دایره دنیای اقتصاد

آی‌تی‌ایران این رویداد را به‌طور زنده در توییتر پوشش خواهد داد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا