سامسونگموبایل

گلکسی A51 با دوربین چهار گانه امسال معرفی می‌شود؟

احتمال اینکه تا سال آینده هیچ اسمارت‌فون سری «گلکسی اس» از طرف سامسونگ معرفی نشود، بسیار زیاد است. اما حداقل این اطمینان وجود دارد که تا قبل از پایان سال جاری، این شرکت کره‌ای از یک موبایل جدید رونمایی کند.

به گزارش وبسایت سام‌موبایل، سامسونگ قصد دارد «گلکسی A51» را در تاریخ 12 دسامبر یعنی 4 روز دیگر معرفی کند. کانال یوتیوب سامسونگ ویتنام هم چند روز پیش سرنخ‌هایی از این دیوایس جدید را منتشر کرده بود.

این وبسایت در کنار یک سری مشخصات فنی و تاریخ معرفی A51، چند رندر از این گوشی را نیز منتشر کرده که از لحاظ طراحی شباهت قابل توجهی به گلکسی اس11 دارد. در این دیوایس نه تنها یک حفره دایره‌ای کوچک در قسمت بالایی گوشی قرار گرفته، بلکه سیستم دروبین نیز با همان چینش مربعی بزرگ که در دیگر تصاویر لورفته قبلی دیده بودیم، طراحی شده است.

سام‌موبایل ادعا می‌کند کلیدهای فیزیکی A51 به سمت راست گوشی منتقل شده‌اند و یک سری رنگ‌های ترکیبی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. تصاویر لورفته این گوشی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

معرفی گلکسی A51

گلکسی A51، طبق گفته‌ها از نمایشگر 6.5 اینچی آمولد فول اچ‌دی پلاس، چیپست اگزینوس 9611، رم 4/6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی بهره می‌برد. همچنین گفته می‌شود این اسمارت‌فون با سنسور تشخیص اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری 4000 میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی عرضه خواهد شد.

اما نکته منحصر به‌فرد گلکسی A51، سیستم دوربین چهار گانه‌ای است که در پشت این دیوایس تعبیه شده است. با اینکه هنوز قمیتی برای این گوشی اعلام نشده اما به احتمال زیاد A51 ارزان‌ترین گوشی سامسونگ با دوربین چهارگانه خواهد بود.

سیستم دوربین این گوشی نیز طبق ادعای سام‌موبایل از سنسور 48 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

 

منبع
BGR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا