سامسونگ

گلکسی اس11 مجهز به باتری 5000 و سنسور تله‌فوتو با زوم 5 برابری عرضه می‌شود

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال میلادی و آغاز سال 2020، تب شایعات مربوط به گوشی‌های جدید و بویژه پرچمداران سری گلکسی اس11 داغ‌تر از گذشته دنبال می‌شود.

در همین رابطه امروز اطلاعات جدیدی به دست آمده که نشان می‌دهد این گوشی به لنز تله‌فوتو با قابلیت زوم 5 برابری مجهز خواهد بود. سامسونگ امسال راه شرکت‌های اپل و گوگل را در استفاده از دوربین‌هایی حجیم در پیش خواهد گرفت و تا به این لحظه، آخرین شنیده‌ها از بکارگیری سنسور 108 مگاپیکسلی در این اسمارت فون خبر می‌دهند. سنسوری که با همکاری مهندسان شیائومی‌طراحی و تولید شده است.

سنسور دوم گلکسی اس11 از نوع اولتراواید و سنسور سوم نیز از نوع تله‌فوتو و با قابلیت زوم 5 برابری خواهد بود. و بالاخره سنسور چهارم نیز برای عمق‌بخشی به تصاویر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و از نوع سه بعدی و ToF خواهد بود.

اگرچه بخش زیادی از مشخصات دوربین این گوشی فاش شده، اما هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص مشخصات داخلی این گوشی به بیرون درز نکرده که بتوان با قاطعیت در خصوص آن اظهارنظر کرد. با این حال، سامسونگ حداکثر تلاش خود را بکار بسته تا بتواند محصولی ایده‌آل و قدرتمند را برای علاقمندان به عکاسی موبایلی روانه بازار کند و با توجه به این اطلاعات، به نظر می‌رسد که می‌تواند در تحقق این خواسته خود موفق عمل کند.

ویژگی دیگری که در ارتباط با گلکسی اس11 فاش شده، ظرفیت باتری آن است که با توجه به آنچه در GalaxyClub آمده، می‌توان گفت که این محصول به باتری 5000 میلی‌آمپری مجهز خواهد بود. البته برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که احتمالا سامسونگ در مدل پلاس از این باتری استفاده خواهد کرد و مشخص نیست که آیا گلکسی اس11 نیز به این باتری مجهز خواهد بود یا خیر.

از دیگر ویژگی‌هایی که برای گلکسی اس 11 پیش‌بینی شده است می‌توان به نمایشگر 6.9 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتزی و پردازنده اسنپدراگون 865 اشاره کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا