هواوی

میت‌پد پرو معرفی شد؛ قوی‌ترین تبلت هواوی

هواوی ساعاتی پیش از جدیدترین تبلت خود تحت عنوان «میت‌پد پرو» پرده برداشت. محصولی که از هنر بالای مهندسان هواوی در طراحی این محصول خبر می‌دهد و قرار است برای رقابت با تبلت‌هایی همچون آیپد پرو و گلکسی تب اس 6 روانه بازار شود.

در این محصول، از نمایشگری مجهز حفره‌ای در سمت چپ بدنه استفاده شده که نمونه این طراحی را پیشتر در گوشی‌های هوشمند دیده بودیم. با این حال، میت‌پد پرو هواوی به صفحه نمایش 10.8 اینچی امولد با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و نسبت ابعاد 16:10 مجهز شده و به گفته هواوی، حاشیه‌های اطراف نمایشگر به 4.9 میلیمتر می‌رسد و تقریبا 90 درصد از پنل جلویی را نمایشگر تبلت در برگرفته است.

دوربین سلفی این تبلت از رزولوشن 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و به لطف استفاده از سیستم بلندگوی چهارگانه، می‌توان کیفیت صدای مطلوبی را انتظار داشت. با پردازشی میت‌پد پرو را چیپست کایرین 990 به دوش می‌کشد.

این تبلت در مدل‌هایی مجهز به رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی و در نسخه‌های وای فای و LTE عرضه خواهد شد. وزن میت‌پد پرو حدود 460 گرم عنوان شده و ضخامت بدنه آن نیز به 7.2 میلیمتر می‌رسد.

میت‌پد پرو معرفی شد؛ قوی‌ترین تبلت هواوی

در قسمت پشتی اما شاهد بکارگیری سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی هستیم که می‌تواند عکس‌های باکیفیتی را ثبت کند. نرم‌افزار میت‌پد پرو مبتنی بر اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 است. همانند دیگر محصولات هواوی، این تبلت نیز به Google Mobile Services مجهز شده است.

قابلیت مولتی اسکرین میت‌پد پرو نیز ارتباط میان برخی گوشی‌های هواوی و این تبلت را فراهم می‌کند. همچنین در این محصول از حالت لپ‌‌تاپ نیز تعبیه شده که قابلیت‌هایی همچون استفاده از چند پنجره را فراهم می‌کند.

میت‌پد پرو معرفی شد؛ قوی‌ترین تبلت هواوی

از دیگر قابلیت‌های میت‌پد پرو می‌توان به باتری 7250 میلی‌آمپری اشاره کرد که به فناوری شارژ سریع 40 واتی SuperCharged مجهز شده است. همچنین در این تبلت از شارژ وایرلس 15 واتی و شارژ وارونه 7.5 واتی نیز استفاده شده است. قلم M-Pen نیز برای علاقمندان به کار با قلم‌های هوشمند به همراه این محصول ارائه می‌شود.

این محصول در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز و نارنجی عرضه خواهد شد. قیمت مدل وای‌فای مجهز به رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی برابر با 470 دلار، مدل LTE مجهز به همین مشخصات حدود 540 دلار تعیین شده است. میت‌پد پرو مجهز به رم 6  و حافظه 256 گیگابایتی نیز با قیمت 640 دلار عرضه خواهد شد.

 

 

منبع
GSMArena

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا