ارز دیجیتالاستارتاپ

احسان قاضی‌زاده مدیرعامل بیتمکس، مهمان بیت‌میت

احسان قاضی‌زاده، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال بیتمکس، مهمان ویژه برنامه‌ی یلدای بیت‌میت شد. 

احسان قاضی‌زاده، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال ایرانی بیتمکس، از سال ۱۳۹۵ به‌عنوان یکی از با سابقه‌ترین کارآفرینان و فعالین حوزه رمز‌دارایی در ایران، فعالیت می‌کند. در این گپ و گفت، احسان قاضی‌زاده از چالش‌های کار تخصصی در حوزه رمزارز در ایران، آینده بازار ارزدیجیتال و نکات مهم این روزهای بازار صحبت کرد. 

قاضی‌زاده در مورد روند پیشرفت صنعت رمزدارایی‌ها در ایران و نحوه عملکرد پلتفرم‌های آنلاین صحبت کرد و نظرات خود را براساس تجربیات ارزشمندش درمورد چشم‌انداز پیش‌روی کریپتو گفت. مدیر عامل صرافی بیتمکس همچنین در این برنامه، درمورد ارزش‌هایی که ماموت به‌عنوان هلدینگ مادر به این صرافی اضافه می‌کند صحبت کرد.

شما می‌توانید این مصاحبه جذاب بیت‌میت را از اینجا ببینید.

صرافی ارز دیجیتال بیتمکس، از سال ۱۴۰۰ به‌صورت رسمی فعالیت خود را به‌عنوان عضوی از خانواده بزرگ هلدینگ ماموت آغاز کرده است. کاربران می‌توانند در این صرافی، به‌صورت امن و سریع بیش از ۱۰۰ رمزارز را خرید، فروش و معامله کنند.

برنامه بیت‌میت (BitMeet)، یک برنامه ویدیویی است که هر هفته با موضوعی متفاوت، توسط تیم بیتمکس تهیه و در کانال آپارات بیتمکس منتشر می‌شود. در این برنامه، مجری و مهمانان از دنیای گسترده رمز دارایی‌ها صحبت می‌کنند، وضعیت بازار ارز دیجیتال را تحلیل می‌کنند و خبرهای مهم روز بازار را اعلام می‌کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا