هواوی

گوشی هواوی Y9s رونمایی شد؛ دوربین سه‌گانه و نمایشگر بدون ناچ

هواوی ساعاتی پیش و برای جا نماندن از بازار داغ رونمایی‌های پایان سال 2019 میلادی، از گوشی جدید خود تحت عنوان هواوی Y9s پرده برداشت.

اسمارت‌فونی که به نمایشگر 6.59 اینچی بدون ناچ با نسبت نمایشگر به بدنه 91 درصدی و میزان رزولوشن 1080p بهر می‌برد و بار پردازشی آن را نیز پردازنده کایرین 710F به دوش می‌کشد. هواوی این گوشی را به حافظه رم 6 گیگابایتی مجهز کرده که می‌تواند سرعت عملکرد دستگاه را ارتقا دهد.

همچنین حافظه ذخیره‌سازی هواوی Y9s نیز برابر با 128 گیگابایت تعیین شده که از طریق کارت میکرو SD می‌توان آن را تا 512 گیگابایت ارتقا داد. نرم‌افزاری این گوشی مبتنی بر اندروید 9 و رابط کاربری EMUI 9.1 است.

برای طرفداران به عکاسی موبایلی نیز باید گفت که هواوی Y9s از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با طراحی پاپ‌اپ بهره می‌برد و در قسمت پشتی نیز از دوربین سه‌گانه استفاده شده است به نحوی که سنسور نخست 48 مگاپیکسلی، سنسور التراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

سنسور اثر انگشت هواوی Y9s در قسمت کناری بدنه و در دل دکمه پاور تعبیه شده است. باتری این گوشی نیز به ظرفیت 4000 میلی‌آمپری مجهز شده و می‌توان از طریق درگاه USB-C آن را شارژ کرد. هواوی Y9s با قیمت تقریبی 239 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا