سامسونگ

گوشی تاشوی گلکسی فولد W20 5G رسما معرفی شد

شرکت سامسونگ به‌تازگی و در کشور چین از گوشی جدید و تاشوی خود تحت عنوان گلکسی فولد W20 5G پرده برداشت. این گوشی قابلیت ارتباطی 5G را در خود جای داده و قرار است در بسیاری از کشورهای جهان عرضه شود.

از گلکسی فولد W20 5G به عنوان نسخه ارتقایافته گلکسی فولد یاد می‌شود که نقطه ضعف‌های مدل قبلی خود را پوشش داده است. از جمله این تغییرات می‌توان به استفاده از فریم میانی ضخیم‌تر و محکم‌تر، لبه‌های کناری شارپ‌تر، پردازنده جدید اسنپدراگون 85 پلاس، رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی اشاره کرد.

ظرفیت باتری گلکسی فولد W20 5G برابر با 4235 میلی‌آمپر تعیین شده که فناوری شارژ وایرلس و شارژ وارونه (شارژ دیگر دستگاه‌ها) نیز در آن پشتیبانی می‌شود. این گوشی به یک نمایشگر 4.6 با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نمایشگر دوم 7.3 اینچی اینفینیتی فلکس داینامیک امولد با رزولوشن 2152 در 1536 پیکسل، بلندگوهای تنظیم‌شده توسط AKG و با قابلیت پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس مجهز است.

دوربین این گوشی نیز در مجموع شش سنسور را در خود جای داده که سه سنسور در قسمت پشتی، دو سنسور در قسمت درونی و یک سنسور نیز در قسمت جلویی گوشی تعبیه شده است. دوربین پشتی به سه با رزولوشن‌های 12 مگاپیکسلی اصلی، 16 مگاپیکسلی التراواید و 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو مجهز شده است. دوربین سلفی از سنسورهای 10 و 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و یک سنسور خارجی نیز به رزولوشن 10 مگاپیکسلی مجهز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا