سامسونگ

گلکسی اس 11 به دوربین مستطیلی‌شکل مجهز می‌شود؟

اگرچه هنوز چند ماهی به رونمایی از کهکشانی‌ها‌ی جدید سامسونگ باقی مانده، اما اخیرا تصاویری رندرشده از گلکسی اس 11 در فضای وب منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ نیز قصد دارد تا همانند اپل و گوگل، از دوربین‌ها‌ی بزرگ و مستطیلی شکل در نسل جدید گوشی‌ها‌ی خود استفاده کند.

این تصاویر توسط اکانت OnLeaks در توییتر منتشر شده واز آنجایی که بخش زیادی از افشای اطلاعات این اکانت از گوشی‌ها‌یی از قبیل گلکسی نوت 10، آیفون 11، وان پلاس 7 پرو و غیره به واقعیت تبدیل شده، احتمال استفاده از این ویژگی در گلکسی اس 11نیز بعید نیست.

با این حال، تصاویر نشان می‌دهند که این گوشی از لحاظ ظاهری و پنل جلویی شباهتی نسبی با گلکسی نوت 10 دارد به طوری که از نمایشگر بدون حاشیه و دوربین سلفی تعبیه‌شده در مرکز قسمت بالایی صفحه نمایش بهره می‌برد.

اما قسمت پشتی دستگاه به دوربینی مستطیلی‌شکل با پنج سنسور مجهز شده که گفته می‌شود یکی از این سنسورها از رزولوشن 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌ها‌ی مورد انتظار برای گلکسی اس 11 می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 865 و نمایشگر مجهز به نرخ رفرش 120 هرتزی اشاره کرد.

احتمال استفاده از دوربین مستطیلی‌شکل در گلکسی اس 11

سامسونگ احتمالا در ماه فوریه از سری گلکسی اس 11 رونمایی خواهد کرد و با توجه به چند ماه باقی مانده، باید منتظر شایعات و خبرهای زیاد مرتبط با این پرچمدار باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا