تکنولوژی

عزم جدی شیائومی برای عرضه گوشی‌های 5G در سال 2020

لی جون، مدیرعامل شیائومی در طی سخنرانی اخیر خود در گوآنگژو چین از تصمیم این شرکت برای عرضه 10 گوشی مجهز به فناوری 5G در سال آینده میلادی خبر داد. وی اعلام کرد که تمامی‌ گوشی‌های بالای 285 دلار این شرکت، مجهز به این قابلیت جدید تولید و به بازار عرضه خواهند شد.

وی در خلال کنفرانس چاینا موبایل گلوبال پارتنر اعلام کرد که با کمک دیگر شرکت‌های چینی، قصد دارند در سال 2020، تعداد کاربران گوشی‌های 5G را به 70 میلیون نفر برساند و استفاده از این فناوری را در بیش از 100 صنعت رواج توسعه و رواج دهند.

در حال حاضر، شیائومی چند مدل گوشی 5G را به تولید کرده که شامل می‌میکس آلفا و می‌9 پرو می‌شوند هنوز مدل نخست به بازار عرضه نشده است. حال و با توجه به صحبت‌های لی جون، انتظار می‌رود که شاهد استفاده از این فناوری در مدل‌هایی همچون ردمی‌ K30، Mi 10 SE و حتی ردمی‌نوت 9 پرو باشیم.

البته احتمال عرضه مدل 5G گوشی‌های پرچمدار سری می‌ 10 و همچنین گوشی گیمنگ بلک شارک نیز بسیار بالاست. در هر حال، باید منتظر ماند و دید که شیائومی چه محصولاتی را برای بازار نوظهور گوشی‌های 5G در نظر گرفته تا بتواند در رقابت با رقبای قدرتمندی همچون سامسونگ و هواوی که قدم‌های شروع محکمی‌ را در این بازار برداشته‌اند، کم نیاورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا