گوگل

امکان مدیریت و ویرایش پروفایل به اپلیکیشن گوگل مپ اضافه شد

به نظر می‌رسد گوگل بالاخره امکان مدیریت و ویرایش مستقیم پروفایل را به اپلیکیشن گوگل مپ اضافه کرده است. این امکان در نسخه‌های قبلی گوگل مپ وجود نداشت و بسیاری از کاربران از این مسئله شکایت داشتند.

اگر کاربر اندروید هستید، بنابراین می‌توانید نام گوگلی و تصویر پروفایل‌تان را از درون اپلیکیشن گوگل مپ تغییر دهید و حتی بیوگرافی کوتاهی را هم به پروفایلتان اضافه کنید. همچنین امکان مدیریت تنظیمات اکانت و ابزارهای حریم خصوص نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

نسخه‌های قبلی گوگل مپ تنها به کاربر امکان چک کردن نقاط راهنمای محلی (Local Guides) را می‌داد. اما در نسخه جدید امکان ویرایش و مدیریت پروفایل‌ برای کاربر به‌وجود آمده که می‌تواند خبر خوبی برای میلیون‌ها کاربر این برنامه مسیریابی محبوب باشد.

همچنین در آپدیت جدید این اپلیکیشن امکان مخفی کردن فعالیت‌ها نیز اضافه شده است. برای این کار باید به آدرس Menu / Your profile / More / Profile settings رفته و گزینه «Show Contributions» را غیرفعال کنید. البته نام، تصویر پروفایل و بیوگرافی همواره بر روی پروفایل شما نمایش داده می‌شود و همه کاربران قادر به دیدن آنها هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی که به این برنامه اضافه شده، امکان مخفی کردن پروفایل از کسب و کارها است. این ویژگی کمک می‌کند از شر کسب و کارهای مزاحم جلوگیری کنید.

توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی از طرف سرور انجام می‌گیرد و برای بهره‌مندی از این قابلیت‌ها باید منتظر بمانید تا گوگل آنها را به اپلیکیشن شما اضافه کند.

منبع: فون آرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا