سامسونگ

احتمال عرضه گلکسی اس11 با دوربین 108 مگاپیکسلی

چند روز پیش یکی از فاش کنندگان معروف اعلام کرد طراحی گلکسی اس11 به مرحله نهایی رسیده و به زودی اخبار و شایعات پیرامون پرچمدار 2020 سامسونگ منتشر خواهد شد. حال این فاش کننده در جدیدترین ادعای خود گفته که گلکسی اس11 به احتمال زیاد به سیستم دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد، ویژگی که در هیچ یک از دیوایس‌های سامسونگ تا به امروز دیده نشده است.

در عصر جدید رقابت بین اسمارت‌فون‌های اندرویدی، افزایش تعداد مگاپیکسل دوربین به مهم‌ترین ترند تبدیل شده و ساموسنگ هم قصد ندارد از این قافله عقب بماند. البته اپل خودش را از این رقابت بی هدف دور نگه داشته و با اینکه آیفون‌های 2019 در حال حاضر به بهترین سنسورهای دوربین در بین اسمارت‌فون‌ها مجهز هستند، اما هیچ خبری از به‌کارگیری چنین سنسورهایی با این ارقام عجیب و غریب مگاپیکسلی در آنها دیده نمی‌شود. البته ساموسنگ هم طی این چند سال تا حدودی به این قضیه پی برده و پرچمداران جدید خود را بدون افزایش تعداد مگاپیکسل روانه بازار کرده است.

اما اگر ادعای جیدد اکانت توییتر Ice Universe صحت داشته باشد، گلکسی اس11 سال آینده با سیستم دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی و عرضه خواهد شد.

اگر چنین اتفاقی رخ دهد، شاهد یک جهش بزرگ در دوربین گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ خواهیم بود. گلکسی اس10، پرچمدار فعلی ساموسنگ به دو سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی در پشت بدنه مجهز است و معرفی اس11 با سیستم دوربین 108 مگاپیکسلی به معنای یک جهش 68 مگاپیکسلی در دوربین پرچمدارد جدید این غول کره‌ای است.

البته چنین اتفاقی خیلی هم دور از انتظار نیست. سامسونگ همین چند وقت پیش از سیستم دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی و اعلام گرد که این تکنولوژی احتمالا در دیوایس‌های آینده شرکت استفاده شوند. البته سامسونگ اشاره‌ی به استفاده از این سیستم دوربین در پرچمداران جدید شرکت نداشت. شیائومی اولین شرکتی بود که از سیستم دوریبن 108 مگاپیکسلی سامسونگ در گوشی «mi CC9 Pro» استفاده کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ، گلکسی اس11 را فوریه سال 2020 معرفی کند.

منبع: BGR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا