اپل

اپلیکیشن ادوبی Illustrator برای آیپد عرضه می‌شود

شرکت ادوبی قصد دارد سال 2020 اپلیکیشن Illustrator را برای آیپد معرفی کند. البته شرکت اعلام کرده که در نسخه آیپد رابط کاربری برای همخوانی بیشتر با صفحات لمسی دچار تغییراتی خواهد شد. شرکت ادوبی روز گذشته نسخه نهایی فتوشاپ را نیز برای آپید منتشر کرد.

اسکات بلسکی مدیر بخش طراحی شرکت ادوبی در اینباره می‌گوید: «تیم ما در حال ایجاد یک تغییر کلی در فضای اپلیکیشن Illustrator است تا از این طریق بتوانیم از قابلیت‌های منحصر به‌فرد تبلت‌های آیپد از جمله صفحه نمایش لمسی و قلم هوشمند «اپل پنسل»، نهایت استفاده را ببریم. برای تحقق این هدف هم با هزاران طراح حرفه‌ای گفتگو کردیم تا بفهمیم این افراد چگونه از تبلت‌ها برای ایجاد طرح‌های خلاقانه استفاده می‌کنند».

بلسکی ادعا کرده که اپلیکیشن Illustrator آیپد، مکمل نسخه مک این برنامه نخواهد بود و عملکرد کاملا مستقلی خواهد داشت. او در اینباره می‌گوید: «با استفاده از این اپلکیشن شما می‌توانید یک طرح جدید را در آیپد آغاز کنید و در آیپد هم به پایان برسانید. به‌طوری که در اجرای این مراحل نیازی به نسخه مک این برنامه نداشته باشید».

علاوه بر پشتیبانی از قلم هوشمند اپل، ادوبی قصد دارد از دیگر قابلیت‌های تبلت نیز در این برنامه استفاده کند. برای مثال طراحان می‌توانند با دوربین آیپد از طرح‌های خود عکس گرفته و آنها را به شکل طرح‌های وکتور وارد اپلیکیشن Illustrator آیپد کنند.

شرکت ادوبی قصد دارد از اپلیکیشن Illustrator نسخه آیپد در سال 2020 رونمایی کند. در این حال شرکت ادوبی نسخه بتا این برنامه را نیز برای برنامه‌نویسان و علاقه‌مندان عرضه می‌کند که برای استفاده از آن باید به آدرس وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

منبع: CultofMac

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا