اپل

آی او اس 13.2 با پشتیبانی از ایرپاد پرو و آیفون 11 دیپ فیوژن عرضه شد

 

شرکت اپل رسما عرضه آی او اس 13.2، آیپد او اس 13.2 و تی‌وی او اس 13.2 را آغاز کرد و دارندگان دستگاه‌های اپل می‌توانند این بروزرسانی‌ها را دانلود کنند.

در آی او اس 13.2، اپل قابلیت‌های جدیدی همانند پشتیبانی از حالت دوربین دیپ فیوژن در آیفون 11 و آیفون 11 پرو و همچنین سازگاری با نسل جدید ایربادهای این شرکت موسوم به ایرپاد پرو و در کنار آن بیتس سولو پرو را نیز اضافه کرده است.

همانطور که پیشتر نیز در خبرها داشتیم، پس از عرضه آی او اس 13، شکایت‌های زیادی از سوی کاربران مبنی بر وجود باگ‌های فراوان در این نسخه گزارش شد که اپل سعی کرده تا در فواصل زمانی کوتاه، چند بروزرسانی را برای رفع این مشکلات عرضه کند که اکنون نسخه آی او اس 13.2 به عنوان جدیدترین آپدیت ارائه شده است.

برای آن دسته از کاربرانی که قصد خرید ایرپا پرو 249 دلاری مجهز به حذف نویز این شرکت دارند، دانلود بروزرسانی آی او اس 13.2 اجتناب‌ناپذیر است چراکه این محصول در نسخه‌های قدیمی‌‌تر آی او اس پشتیبانی نمی‌شود. این ایرپاد تنها بر روی دستگاه‌های مجهز به آی او اس 13.2، آیپد او اس 13.2، واچ او اس 6.1، تی‌وی او اس 13.2 یا مک او اس کاتالینا 10.15.1 کار خواهد کرد.

قابلیت جدید دیگر، اضافه شدن دیپ فیوژن به آیفون 11 و 11 پرو است که به لطف این ویژگی، دستگاه قادر خواهد بود تا با انجام محاسبات عکاسی، تنظیم نور دوربین را به بهترین شکل ارتقا دهد. این قابلیت به صورت خودکار در پس‎‌زمینه اجرا و با توجه به شرایط نوری محیط، فعال می‌شود.

همچنین در آی او اس 13.2، امکان اشتراک صداهای ضبط‌شده توسط سیری نیز برای کاربران فراهم شده است. بدین معنی که کاربر می‌تواند در صورت تمایل، انتخاب کند که دستورات صوتی وی به منظور ارتقای قابلیت‌های این دستیار صوتی، به توسعه‌دهندگان ارسال شود یا خیر. این قابلیت در تی‌وی او اس 13.2 نیز اضافه شده است.

اموجی‌های جدید نیز با دریافت این بروزرسانی در کنار سایر اموجی‌ها جای خواهند گرفت. از جمله این اموجی‌های جدید در آی او اس 13.2، می‌توان به اموجی‌های غذا، حیوانات و همچنین افراد کم‌توان جسمی‌اشاره کرد. گفتنی است امکان پشتیبانی از 6 صدای مختلف توسط اسپیکر هوم‌پاد نیز اضافه شده است.

کاربران می‌توانند با دنبال کردن دستور Setting، سپس General و بعد از آن Software Update، دستگاه‌های خود را بروزرسانی کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا